Ja ja, ik heb het een tijdje geleden al beloofd. Om foto’s van Luka’s nieuwe kamer te plaatsen, maar ja, zwangerschapsdementie he…
Gewijzigd door - MarMama op 05 Apr 2011 20:23:54
Ja ja, ik heb het een tijdje geleden al beloofd. Om foto’s van Luka’s nieuwe kamer te plaatsen, maar ja, zwangerschapsdementie he…
Gewijzigd door - MarMama op 05 Apr 2011 20:23:54
he slaapt luka nog in een ledikant?
dan heb je er straks 2 in minibedjes
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Super stoer star wars wand/plafond!
Ziet er keurig uit, is Luka blij met het eindresultaat?
Die autobaan-vloerkleden doen het ook altijd goed!
Heeft hij de kamer inmiddels al in gebruik? Mis nog wat rondslingerend speelgoed…haha
Groetjes Carolien.
Gewijzigd door - Mama van Jasper op 05 Apr 2011 21:47:19
@Kimmetje: Luka slaapt idd nog in een ledikantje, hij is zo bewegelijk 's nachts dat hij uit een peuterbedje zou vallen. Hij ligt ook altijd met zijn hoofd helemaal in een hoek gepropt…
Blijkbaar vind hij dat prettig want anders neerlggen helpt niet.
We hebben een peuterbed bij opa en oma geprobeert, maar dat lukte dus niet… Moesten we alsnog om 21.30 uur het campingbedje komen brengen!
@MamavanJasper: op deze foto’s is zijn kamertje net klaar, dat was zo’n 4 weken geleden. Het moest dus idd nog een beetje aangekleed worden, dat klopt!
Inmiddels ligt het dus bezaaid met speelgoed, met name autootjes en zo…
Hij slaapt er nu 4 weken en hij vind het geweldig! Hij wil ook altijd na het slapen op zijn kamer spelen. Het verkeerskleed is idd een grote hit, hij heeft er een op zijn kamer en een voor in de woonkamer. Ik zag het niet zitten om het heen en weer te slepen iedere keer!
Ben vergeten erbij te vermelden dat mijn man alles zelf heeft gedaan in het kamertje, behalve het plaatsen van de dakkapel.
Oh nou zie ik hem wel en wat een mooie kamer inderdaad. Enne hier ook een snuggel nog steeds in een ledikant Kimmetje. Ze vind het fijn en slaapt er beter in dan op de stretchertjes van het kdv.
Groetjes,
Michèle