Ik eindelijk aan het tegelen ben

Ja ja, de keuken staat al een tijdje, maar ivm de financien kon ik nog niet gaan tegelen. Maar nu heb ik tegels gekregen voor mijn verjaardag alvast ( vierde het immers samen met me meissie mee ). Dussuuuum mamma is weer effe zoet…

Gewijzigd door - Assie op 07 Apr 2006 22:30:16

Oh Assie, Die van jou is al veel verder dan die van ons.

Wij moeten nog alles afwerken. Maarre ikke heb ook foto´s geplaatst. Kun je kijken. hihihi.

Wat een mooie keuken.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Leuk!!
Dat staat straks zooo anders als het af is!
Over niet al te lange tijd komen we het echt eens “live” bekijken hoor!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

whahaha dan moet ik nog opschieten.
Tegeltjes nog, voegen en een plint ervoor moeten we nog( en ooit nog eens een kast erbij maken ), dan is ie af.

quote:
Tegeltjes nog, voegen en een plint ervoor moeten we nog( en ooit nog eens een kast erbij maken ), dan is ie af.

Ooow, da’s zo gedaan toch?

Dat dacht je maar Bieb, dat kost toch veel tijd hoor. Afwerken en zo.

Maar ikke denk dat we blij mogen zijn dat onze keukens goed functioneren hé Assie.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

quote:
Dat dacht je maar Bieb, dat kost toch veel tijd hoor. Afwerken en zo. Maar ikke denk dat we blij mogen zijn dat onze keukens goed functioneren hé Assie. Groetjes, Diana moeder van Daan
Nou, ik vind dit wel verder niet zo`n probleem eigenlijk. Whahahaha en dat ik blij ben die ie functioneert ............ Je hebt me vorige keuken toch gezien ?

O ja, ik heb ook nog verf gekocht om eindelijk eens onze kozijnen en voordeur te schilderen, die zitten er nu al 5 jaar in en het is er niet van gekomen nog. Hoop dat ik er binnenkort lekker tijd voor heb.
Pffff hoezo voorjaarskriebels ?

Die hebben we allemaal toch gezien op die foto’s toen?
Deze ziet er netjes en mooi uit hoor!!

Dat was inderdaad wel de bedoeling dat ie er beter uitzag dan die andere. Alhoewel die andere was eigenlijk geen keuken, alleen een keukenblokje whahahahaha

We hebben een echte ikkeben klusmoeder!!
netjes gedaan hoor.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hihihihi je moest eens weten wat deze mamma al geklust heeft. Heb ooit eens een topic gemaakt over ons huisje. Alleen stuken ( of hoe je dat schrijft ) dat kunnen we echt niet.

he word mooi assie,gelijk een ander aanzicht

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn