enorm buik al heb??? Sjeminee zeg, tis wat zo’n derde hihihi. Ben altijd al een goede buikenmaker geweest ondanks rijkelijk aanwezige rondingen hihihihi maar dit slaat echt alles
Ben dr wel heeeeeeeeeeeeel trots op!
Liefs, Els
enorm buik al heb??? Sjeminee zeg, tis wat zo’n derde hihihi. Ben altijd al een goede buikenmaker geweest ondanks rijkelijk aanwezige rondingen hihihihi maar dit slaat echt alles
Ben dr wel heeeeeeeeeeeeel trots op!
Liefs, Els
ow en nog ff showen met mn babietje… Het gaat onwijs goed, geen bloedingen meer en de combitest gaf een kans van 1 op 2139 dat er iets fout is terwijl t normaal 1 op 689 is op mn leeftijd… Ben zooooo blij!
Liefs, Els
Oh geweldig meis!!!
Geniet maar lekker verder van je buik en baby!!!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.
fijn dat alles zo goed gaat els.
genieten he?
enne…wat blijft dat toch mooi, zo`n echo!
geweldig.
Groetjes Christa, mama van
had hem vanmiddag al gezien maar prachtig is ie!! geniet er enorm van!!het is je zo mega gegund!
groetjes Kim, mama van
en
geniet er lekker van, goed nieuws!
Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)
Wat goed Els!!!
En heerlijk toch, nu al zo’n overduidelijk zwangere buik?
Ik vond het zelf niet erg om al snel een enorme toeter te hebben
En die echo…het blijft inderdaad een wonder zoiets!
Prachtig mooi, geniet er lekker van!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)
Wat leuk dat je die echo met ons wilt delen!! GEWELDIG!!
Je hebt een prachtige buik!!
Groetjes Charon,
mama van:
Thomas (3)
en Robin (1)
hoi els wat een mooie buik heb je .o en geweldig die echo .heel mooie ,geniet lekker van je zwangerschap
groetjes marielle mama van
10-10-01
MOOI ZON BUIK LEKKER VAN GENIETEN!!
FIJN DAT ALLES GOED GAAT!!
EN JA O DIE ECHOS DIE BLIJVEN LEUK!!
LIEVE GROET VAN jANNEKE EN HANNAH
Hoi Els.
Je heb inderdaad al een behoorlijk buik!
Maar ik zou zeggen lekker showen
Blij dat alles goed gaat, en geniet van de rest van je zwangerschap!
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
Hey toppie zeg, dat alles zo goed gaat. Heeeerlijk ( zou haast weer eentje willen hihihi) Geniet maar heerlijk van je buikje meis. Hoe voel je je verder ?
Hallo!!
Thnx allemaal
Ja alles goed, ben alleen nog vreselijk misselijk en das soms wel balen. En mn bekken is de laatste dagen slecht, hopelijk is t tijdelijk, heb bij Kasper erge bi gehad (en ischias) en wil dat niet meer meemaken eerlijk gezegd
Ben pas 8 aug uitgerekend maar mn buik groeit snel. Mn baarmoeder zit ook al op navelhoogte, pfffff maar goed, t kind is gewoon normaal formaatje alleen zn huisje is formaat luxe villa hahahah
Groetjes, Els
OOOOOO heerlijk als zon kindje plek heeft om te zwemmen joh. Ik had zelf zo
n enorme hoeveelheid vruchtwater steeds waardoor mijn buik enorm was ( bij Jessin echt heel erg )Maar ik vond het altijd een voorrecht dat me kindjes zo veel plek hadden om te zwemmen. Tja hopelijk is die misselijkheid gauw over, kauwgum hielp bij mij een beetje.
jammer die misselijkheid he els?
maar goed, het mag de pret niet drukken toch?
fijn dat de baby het zo goed maakt in zijn prive-villa hihihi
Groetjes Christa, mama van
quote:
alleen zn huisje is formaat luxe villa hahahah
hihihi
verwend al van ik de buik!
groetjes van Samya ,mama van Alyssa