Gedeelte van mijn tuin is omgetoverd tot modderpoel door mijn dochter, ze heeft een buurjongen weten over te halen om haar een emmer water te geven, en was zo zwart als de kachel toen ik om 12 uur mijn pauze had, hihih en ze had zo’n plezier, haar nanny heeft haar daarna maar snel even geschrobt! viespeuk!
Ik een varkentje in huis heb!
Heeeeeeeeeeeeeeerlijk, dat kinderspel. Soms ben ik wel jaloers op die kids. Zij doen het gewoon zonder zich te schamen…Waren wij ook nog maar zo schaamteloos, dan lag ik ook heerlijk door die modderpoel te woelen
Heb je foto’s gemaakt?
Vandaag hier bijna hetzelfde, alleen is onze tuin gelukkig helemaal bestraat Lisa vond achter het speelhuisje een mooie grote emmer met water die zuslief had laten staan enkele dagen geleden en ja met die regen is een emmer gauw gevuld… dus kinderbadje naar buiten gesleept en lekker buiten gebadderd vanavond!

hihih, nee batterij was net op zo jammer, en nee mama ging niet mee varken spelen in de tuin, was alleen thuis voor lunch! Normaal heb ik niet tegen op viezigheid, maar als ik mijn werkkleding aan heb dan houd ik het liever schoon!