Ik een tweeling verwacht

Hallo allemaal

Ik ben moeder van Dylan 32 jaar woon in eilat in israel. En bijna een half jaar zwanger ben van een tweeling. Doordat de tijd vliegt en het eind steeds meer dichterbij komt ik zo opgewonden ben. En graag reakties hoor van andere moeders met een tweeling. Ik een heel lief zoontje van bijna 2 heb en niet kan wachten wat zijn reaktie is straks. En hoe het allemaal gaat lopen. Voorde rest kan ik jullie al wel verklappen dat ik een meisje en een jongetje krijg en bid dat alles goed gaat. Nou lieve mensen hoor graag reacties Veel liefs wendy

Hallo Wendy,

Welkom hier!
Ik ben Bianca, 29 jaar en ik woon samen met mijn vriend.
Samen zijn we de trotse ouders van Stephan, die vorige maand 3 jaar geworden is.

Ik ben stiekum heel erg benieuwd hoe je in Israel “verzeild” bent geraakt

Wat leuk trouwens dat je een tweeling verwacht!
Voor zover ik weet zijn hier op de site helaas geen andere moeders met een tweeling (of ik moet me ernstig vergissen ).

Wél heeft mijn vriend toevallig een tweeling (ook een jongen en een meisje!). Ze zijn alleen al wat ouder. Vorige week zijn ze 9 jaar geworden. Wij zien ze gemiddeld zo’n twee keer per week en soms logeren ze hier ook.

Ik hoop je hier vaker te zien en heel veel succes met je zwangerschap!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 21 Jul 2004 15:13:45

Hoi Wendy,
Ik ben Astrid, mamma van Evianne ( 03-04-03 ) en ben ook samen met mijn partner Daan te vinden op deze site. Wat spannend dat je een tweeling krijgt. Heel veel succes !

Hoi Wendy,
Hier ben ik nog een keertje. Daan zijn zus woont ook in Israel. Ik weet alleen effe niet precies waar. Ze is getrouwd met een Israelier.
Ow ja en Ikke ben 30 jaar ( dat was ik ook nog vergeten )
Groetjes

Hoi Bieb en iedereen

Wat leuk zeg alle reacties, en allereerst gefeliciteerd met je zoontje nog. Ik heb mijn man leren kennen in de sportschool 13 jaar geleden. Zo is het eigenlijk gekomen hij woonde daar al voor mij en ook samen in totaal 11 jaar dus hij spreekt ook nederlands
Na een paar keer op vakantie te zijn geweest hier voelde ik me hier echt thuis in eilat. Wilde hier graag wonen en zo is het gekomen ha ha. Ben hier nu 5 jaar spreek vloeiend de taal. En ik ben salesmanager van 1 van de grootste juweliers in de wereld H. Stern. Wij hebben 200 zaken wereld wijd (niet in holland jammer genoeg) en dat bevalt me prima altijd met toeristen bezig. Straks mag ik niet meer werken rond 26 tot 28 weken vind het wel jammer maar iedere dag wordt zwaarder. En ja het blijft allemaal spannend nou tot mails

Wendy moeder van dylan

Hallo Armanda,

Zeker een gezellige drukte he die 2 kleintjes, ik kan me nog niet voorstellen dat ik er straks drie heb. Lichamelijk kan je het wel zien natuurlijk ha ha maar het is toch een hele gewaarwording. Mijn uitrekendatum is 13 november maar ja een tweeling komt meestal vroeger ongeveer 36 weken. Mijn lieve prinsje Dylan werd in de 34 en halve week geboren omdat ik al weeen had en hoge bloeddruk moest ik bevallen dus ik was uitgerekend in 6 november en hij is geboren 29 september. maar gelukkig geen couveuse kind. Daarom moet ik nu ook vroeg stoppen met werken van de dokter in ongeveer 1 maand vanaf nu. Bedankt voor je reactie en vind het leuk dat ik deze site gevonden heb.

Hoi Astrid,

Grappig dat je man zijn zus ook in israel woont en met een israelier getrouwd is net zoals ik. Moet je eens vragen waar precies ik zit helemaal in eilat waar het heerlijk warm is ha hah. Ik hoop voor holland ook een betere zomer, ja het is zeer spannend allemaal ook omdat ik al een kleintje heb en hoe ik het allemaal ga redden en hoe het allemaal afloopt hou jullie zoveel mogelijk op de hoogte buy shalom Wendy

Hoi Wendy,

Welkom!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk voor Dylan, in één klap een broertje en een zusje rijker.

Sales manager, dat klinkt als een goed job? Ga je nog minder werken als de tweeling er is of werk je misschien nu al part-time? Hebben jullie in Israel goede kinderopvang?

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Shalom Wendy,
Daar ben ik weer. Heb even gekeken waar ze wonen in Israel. Dat is in Nir Zvi dat ligt bij Tel Aviv in de buurt. Ik geloof dat ze terug zijn gegaan omdat hij het hier maar niks vond. Was altijd overal aan het pingelen hier, hahaha zelfs bij het verhuurcentrum en daar mocht ie toen niet meer komen.
Ik kan me erg voorstellen dat het wel lekker voor je is om hier op een Nederlands forum te kletsen. Wens je erg veel plezier mee. Ennuh jullie zitten daar goed hoor hier is het weer maar weer niks. Hahahahaha

Groetjes

Hoi Wendy,

Leuk dat je al zoveel uitgelegd en verteld hebt!
Kan me voorstellen dat je blij bent dat je deze site gevonden hebt, maar pas op: het is zwaar verslavend, haha! (kijk maar naar wat er onder mijn naam staat).

Maar serieus, iedereen is hier zo leuk voor elkaar en iedereen leeft en denkt leuk met elkaar mee en je wordt hier ook gewoon in je waarde gelaten. Dat heb ik weleens anders ervaren (bij andere sites).

Ik moest trouwens ook eerder bevallen van Stephan omdat ik een veeeeeels te hoge bloeddruk had (180 bovendruk en 120 onderdruk).
Alleen werd hij met 37 weken gehaald. Dus wat later dan Dylan.
Wel heeft hij problemen gehad om op gewicht te komen en te blijven.

Nou, groetjes uit een momenteel regenachtig nederland en tot gauw!

Groetjes, mamma van Stephan

P.S. je zegt dat je man ook nederlands spreekt en jij dus ook (uiteraard). Maar hoe doen jullie dat met Dylan? Voeden jullie hem dan twee-talig op?
Ben ik benieuwd naar omdat wij min of meer een beetje emigratie-plannen hebben (ofzoiets, haha! Beetje vaag hè? Is het ook nog, vandaar )

Gewijzigd door - Bieb op 21 Jul 2004 23:51:52

welkom. ik zelf geen tweeling, maar ik ben er zelf wel een! twee-eiig. ik heb een zus. ik ka wel melden van mijn kant dat het onwijs lwuk is om tweeling te zijn! ik ben zelf zwanger van mijn derde kindje dus word zometeen ook lekker druk. veel sucses verder met je zwangerschap… en even nog wat. mijn moeder heeft ons uitgedragen tot drie dagen voor dat ze uitgerekend was!! we waren vier en half en vijf pond!! dus dat heeft mijn moeder knap vol gehouden he? groetjes van maureen

maureen~~~~~~~~maureen

quote:
Hoi Wendy,

Welkom!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk voor Dylan, in één klap een broertje en een zusje rijker.

Sales manager, dat klinkt als een goed job? Ga je nog minder werken als de tweeling er is of werk je misschien nu al part-time? Hebben jullie in Israel goede kinderopvang?

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003