Ik een ramp-nacht heb gehad en Nikki slaapwandelt?

Ff gekopiëerd van mijn www van Hyves, ben nu te moe om weer te typen…

Wat een nacht… het begon al met Nikki die aan het slaapwandelen was gisteravond toen ik naar bed wilde… ze had iets over d’r sjaal en dat ze die bij Menna had laten liggen en toen ik zei dat dat niet erg was, wilde ze nog even snel tanden poetsen, maar dat had ze al gedaan … echt een rare gwaarwording, met van die super-opengesperde ogen… en toen ik het vertelde vanochtend moest ze heel hard lachen en zei dat ze dacht dat dat een droom was… Toen werd om half 2 Lisa wakker en steeds gillen en krijsen… ze ging om 4 uur weer slapen zucht, na een uitgebreide knuffelbeurt… En nu… IS MAMA MOE!!!

Gewijzigd door - yavahn op 22 Feb 2011 19:34:28

Ik las het net op hyves. Haha, vind het wel geestig dat je het hebt gekopieërd, zo moe ben je dus Maar nogmaals: pittig hoor. Dat wordt liters koffie drinken vandaag.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

He gat meid, al lijkt het me inderdaad wel een raar gezicht je dochter zo te zien rondspoken

Groetjes,

Michèle

Ohh he dat lijkt me heel naar om te zien dat slaapwandelen…
Chris heeft dat vroeger ook gedaan… liep hij naar beneden, en ging vervolgens in de plantenbak plassen… hahaha moest er erg om lachen… maar ik zou me kapot schrikken als ik Noah zo zou tegenkomen hahha

Liefs, Melanie

Ik ben vanmiddag even een uurtje gaan liggen en blijkbaar had ik het echt nodig, want ik werd pas wakker toen de wekker al 4 minuten afging! Ik vond het ook supereng dat Nikki ging slaapwandelen, dit was de eerste keer en hopelijk ook de laatste! Ik schijn het zelf vroeger ook wel eens gedaan te hebben, de ene keer vragend om mijn astma-medicatie en de andere keer werd ik wakker in een kast… De deur ook maar op de knip doen 's nachts denk ik… Het rare was alleen dat ze van die hele grote ogen opzette, alleen daardoor was het al eng!

Vervelend dat je zo’n rampennacht achter de rug hebt. Kan me heel goed voorstellen hoe moe je was, dus goed dat je vanmiddag nog even bent gaan slapen.
Idd wel heel eng dat slaapwandelen. Mijn man heeft het vroever ook veel gedaan, maar hoop niet dat het erfelijk is

Groetjes,
Sandra