Was alweer een tijdje geleden dat er voor het laatst een Poll geplaatst was
http://www.ikkeben.nl/index.asp?TypeId=9
Ben benieuwd
Groetjes, mamma van Stephan
Was alweer een tijdje geleden dat er voor het laatst een Poll geplaatst was
http://www.ikkeben.nl/index.asp?TypeId=9
Ben benieuwd
hihihihihahahahah dom ik heb het naar je email gestuurt vergat dat vingki uit te zetten sorry
groetjes marielle mama van tanja
nee, dat vinkje is uittezetten als je zelf geen email wenst van meerdere reacties, dus vandaar
groetjes Kim, mama van
en
Ik schijn er even niet te kunnen reageren, maar heb wel gestemd. Ik heb dat filmpje toevallig ook gezien en dat was niet de eerste keer.We kijken het wel vaken omdat Evianne dansen erg leuk vind ( zeker als de mensen op tv het ook doen wat in dit programma dus gedaan word ) Een tijdje terug was het er ook al op. Ik vind het niet kunnen, bloot is normaal, maar wel binnen de perken. Het is nl niet normaal om in je nakie buiten en voor de tv te staan dansen voor jan en alle man en daarmee dus een slecht voorbeeld, zeker in een kinderprogramma. Ik wil als ouder een beetje controle hebben over wat mijn kinderen zien op tv en met zo`n programma verwachtte ik niet meteen zoiets. En daarmee vond ik het dus echt NIET kunnen.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Sluit ik me volledig bij aan
(wat klinkt dat trouwens “klef” jekkes
)
ik sluit me ook bij jullie aan ,maar ik vindt de kindertv toch al niks de laatste tijd alleen maar geweld of schelden enz geef mijn de kinderprogamma s maar van de jaren 70/80 die waren leuk om te zien
groetjes marielle mama van tanja
Ja, of op Ketnet, het Disneyfestival, met “oudere” filmpjes van Knabbel en Babbel, Donald Duck, Goofy etc.
Is hier favoriet bij Stephan (hij ligt altijd enorm in een deuk) en het zijn tenminste leuke, normale dingen.
Ketnet vind ik trouwens zowiezo een “vriendelijke” kinderzender.
En KRO’s kindertijd.
Met Nijntje, een kind zoals jij etc. etc.
Vind Stephan ook wel leuk.
Ik vind Villa Achterwerk zowiezo een nogal absurd programma. Ik kan hier dus ook echt niets in terugvinden wat ik ook maar enigszins leuk vind. Alles is overdreven, neem nou bijvoorbeeld het programma Katjekaai en Bentebent. Dit lijkt wel geschreven en vertelt door iemand die knetter-stoned is. Ongelooflijk dat dit voor kinderen wordt uitgezonden. Dan vind ik de blote dansende man nog wel meevallen. Maar neem nou alleen maar de presentatoren, dat slaat toch werkelijk nergens op. Echt, ik vind dit programma in en in triest en allesbehalve opvoedkundig.
Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)
Elly, Villa Achterwerk komt na Sesamstraat rond 18.15 uur op ned. 3.
Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)