Ik een nieuwe schommel heb?

Jahaaaaa!
Mamma en pappa hebben voor mij (en natuurlijk voor mijn grote broer en zus) een mooie schommel gekocht.
Pappa heeft hem gisteren in elkaar gezet. Eerst had ik hem even geholpen en daarna ging ik slapen.
Als ik geslapen had ('s middags) dan zou de schommel klaar zijn!
Nou, toen ik wakker werd wist ik het meteen hoor: mijn schommel!!!
Ik ben er superblij mee en de buurmeisjes (2 en 3 jaar) hebben ook al samen met mij geschommeld.
Met z’n drieen in het schuitje.
Leuk hè?

De tuin staat nu wel behoorlijk “vol” maar dat geeft niet. Lang leve de lol toch? En lol heb ik wel op de schommel hoor!
Ik wil er liever niet eens meer af!

Knuffel van Stephan en de groetjes van mijn mamma

Gewijzigd door - Bieb op 02 Apr 2004 13:47:56

heeee gaaf man zoiets hebben wij ook alleeen waar stefhan op zit is bij ons touw

mag ik een tip geven en misschien hheb je dat al gedaan extra vast ankeren in de grond
want als ze toch op ten duur hard gaan gaan die poten ook mee omhoog

Ja, over dat verankeren zaten we nog te twijfelen.
We dachten dat het misschien wel mee zou vallen.
Zal wel ff opletten en anders is dat zo gedaan toch?
Maar hij is wel gaaf hè? We hebben hem via Marktplaats gekocht.

Groetjes, mamma van Stephan

Hoi Stephan.
Wat hebben papa en mama jou weer heerlijk verwend met die prachtige schommel(s).
Kan je zelf al schommelen of moet mama nog duwen?
Groetjes Eljada

Hoi Eljada,

Nee, mamma of pappa moet mij nog wel duwen.
Maar dat geeft niet hoor (“ahum” zegt mijn mamma nu, hahahaha!!!) Nee hoor, mamma en pappa duwen mij met plezier!
En dat de tuin nu vol staat vinden ze niet erg.
Over een paar jaar ben ik weer een stuk groter en dan wordt de tuin gewoon weer anders.
En wat je op de foto niet ziet is dat we wel eerst nog gewoon een stukje terras hebben waar we kunnen zitten.
Pappa en mamma moeten nu alleen even bedenken waar ze van de zomer het zwembad(je) gaan neerzetten, want dat pastte altijd zo mooi op het gras.
Nou ja, daar bedenken ze wel wat op hoor

Kus van Stephan en de groetjes van mijn mamma,