Ik een nieuwe baan heb!

IK BEN HELEMAAL BLIJ!!
Ik was wat aan het solliciteren gegaan, niet dat mijn werk bij de benzinepomp niet leuk is, alleen de werktijden gingen me steeds meer tegenstaan, en dus zocht ik een baan die wat meer onder schooltijd valt.
Nu werk ik 2 dagen van half 2 tot 21, kids komen haast uit school en ik moet dan gaan werken…
Ik had al bij de AH gesolliciteerd, was een erg postieve sollicitatie, maar helaas was ik voor hun niet flexibel genoeg
Afgelopen maandag had ik een gesprek bij Bakker bart, en daarnet een positief telefoontje gehad!
Ik werkte bij de pomp 2 dagen en eens per maand op zaterdag, dus zo’n 16 uur per week gemiddeld, nu ga ik 20 tot 22 uur per week werken!!
Nu kan ik s’ochtends om 11 uur al beginnen, en ten hoogste tot 18 uur!! Heerlijk!!
Vanmiddag m’n baan op gaan zeggen, dat vind ik dan weer minder leuk om te doen Het werk op zich is wel gewoon leuk, alleen de tijden zijn bagger!

Zo effe m’n blijheid gespuid, en nee ik zeg geen sorry

Groetjes Nathalie & Co

Joeppieeeeeeeeeeeee ! Gefeliciteerd meis, en uiteraard wens ik je heel veel werkplezier !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

yes nathalie .leuk joh .gefeliciteerd .met je nieuwe baan

groetjes marielle mama van tanja

wat leuk meis een baan in de bakkerij.
gefeliciteerd en hoop dat het je daar zal bevallen

Groetjes Marianne mama van Ruben

leuk joh nathalie,

Bij bakker bart in valkenswaard??
Dan komen we wel een keer een broodje bij je halen
Gefeliciteerd!

Groetjes Gytha

quote:
leuk joh nathalie,

Bij bakker bart in valkenswaard??
Dan komen we wel een keer een broodje bij je halen
Gefeliciteerd!

Groetjes Gytha

Ja in valkenswaard

Groetjes Nathalie & Co

Nohhhh!! Ben net m’n ontslag gaan aanvragen…
Wat denk je?? Me baas zei, nou ik kan wel regelen hoor dat je een ochtend en een middagdienst gaat werken :o:O
Ik zeg oh nu kan het wel, terwijl ik al zo vaak heb aangegeven dat ik graag ook een ochtend wil werken…
ja zei hij zeg het maar, ik ga er wel voor zitten, nou zei ik hoe ga je dat doen dan?? Nou zegt ie gewoon 1 collega schuif ik naar een middagdienst, en dan neem jij die ochtend, jah duh, en dan ben ik de gebeten hond, want er is niemand die z’n ochtend wilde afstaan, op 1 collega na die wilde haar vrijdagochtend wel ruilen met mijn vrijdagmiddag, alleen is Milan vrijdags nog vrij, dus dat kan niet.
Zeg het maar hoor zegt ie ik regel het wel, nou Nee bedankt zei ik, ik ga hier niet een andere collega van d’r plaats stoten, want dan word ik met een kwaad gezicht aangekeken, nou dat vond hij van niet, want niemand heeft garantie van vaste dagen, ik denk dat hij me niet graag kwijt wilde… das dan wel weer een teken dat ze tevreden over me zijn, hij vertelde ook nog dat ie een vast contract had aangevraagd voor als deze (in juli) afliep.
In principe moet ik de maand mei nog werken, maar als hij eerder vervanging vind voor die diensten dan kan ik eerder weg.
Word een drukke tijd de komende weken vrees ik, want de dagen dat ik kan zal ik al bij Bakker Bart gaan werken…

Ben benieuwd, hij zou me laten weten of en per wanneer hij dan vervanging kon regelen…

Groetjes Nathalie & Co

haha wat een grapjas zeg.
Inderdaad dan heb jij het bij je collega’s gedaan.
En als je het al aangeven hebt had hij maar meteen iets moeten regelen.

Lekker bij Bakker bart gaan werken! Lijkt me leuk werk !
En lekker spul in het gezellige valkenswaard.

Groetjes Gytha

nathalie gefeliciteerd met je nieuwe baan

gefeliciteerd!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

gefeliciteerd met je nieuwe job

geef je groot gelijk hoor,je word echt wel aan gekeken van kijk zij moet zonoidig smorgens werken ect,ect,ect

wens je veel plezier met je nieuwe job

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Wanneer ga je beginnen?

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Hé, wat goed! Gefeliciteerd meissie!

Groetekes, Sje

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan
Super hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

quote:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wanneer ga je beginnen?

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

5 mei word mijn 1e werkdag!!

Groetjes Nathalie & Co