Dat of de zomer al in zijn bol heeft, of gewoon een kleine nudist of weet ik het
Ik breng Dylano vanmiddag naar zijn bedje voor zijn middagdut en het was tegen de verwachting al heel snel stil. Dacht nog wowwww want het slapen 's middags doet hij nog maar een keer of 2 per week, maar leg hem wel iedere middag op bed.
Tegen half 3 hoor ik hem mompelen dus ga er naar toe. Ik doe zijn deur open staat meneertje daar in zijn blote bast, trui uit en romper uit. Ik zeg heb jij het warm ofzo gek kind. Ik pak zijn romper en trui uit bed en zie dat van zijn romper de drukkers nog gewoon dicht zijn, dus die moest hij langs onder uitgetrokken hebben. maar hij had zijn pyjamabroek gewoon aan.
Ik til hem uit bed en zie dat heel zijn pyjambroek nat is, lag zijn pamper op het voeteneind van zijn bedOok zijn bed was dus heerlijk nat
In zijn nakie was toch iets te koud denk ik, want hij had zijn pyjamabroek terug aangetrokken
Vraag me af of ik nu als hij de boel af aan het breken is 's middags moet gaan kijken (wat ik altijd doe want dan krijgt hij een waarschuwing ) of als het stil is zucht
Raar kind
Liefs Michelle