Ik een kind heb

Dat of de zomer al in zijn bol heeft, of gewoon een kleine nudist of weet ik het

Ik breng Dylano vanmiddag naar zijn bedje voor zijn middagdut en het was tegen de verwachting al heel snel stil. Dacht nog wowwww want het slapen 's middags doet hij nog maar een keer of 2 per week, maar leg hem wel iedere middag op bed.

Tegen half 3 hoor ik hem mompelen dus ga er naar toe. Ik doe zijn deur open staat meneertje daar in zijn blote bast, trui uit en romper uit. Ik zeg heb jij het warm ofzo gek kind. Ik pak zijn romper en trui uit bed en zie dat van zijn romper de drukkers nog gewoon dicht zijn, dus die moest hij langs onder uitgetrokken hebben. maar hij had zijn pyjamabroek gewoon aan.

Ik til hem uit bed en zie dat heel zijn pyjambroek nat is, lag zijn pamper op het voeteneind van zijn bedOok zijn bed was dus heerlijk nat

In zijn nakie was toch iets te koud denk ik, want hij had zijn pyjamabroek terug aangetrokken

Vraag me af of ik nu als hij de boel af aan het breken is 's middags moet gaan kijken (wat ik altijd doe want dan krijgt hij een waarschuwing ) of als het stil is zucht

Raar kind

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ha ha ha ben ik blij dat mijn nudist zich alleen buiten der bed uitkleed

Maar eh bij slopen kijken, maar je weet wat ze zeggen te stil is ook niet goed he… enne ik moet zeggen een camera is wel heeeeeel makkelijk dan hoor.

Groetjes,

Michèle

Hahaha, Joey had dit van de week ook gedaan. Al heeft hij wel de drukkers van zijn rompertje open gemaakt. De luier lach in een hoekje, en de matras was drijfnat… Opes! Toen ik binnen kwam keek hij me onschuldig aan, bibberend van de kou, en zei heel zielig; mama niete boos? Zielig! Hij had het koud en durfde me blijkbaar niet te roepen, omdat hij bang was dat ik boos zou worden…
Hoe hij daar trouwens bij komt… Hij zit bijna elke middag met blote benen in bed, want die slaapzak trekt hij altijd uit. Ik word er nooit boos op, maar zeg altijd dat hij de slaapzak aan moet houden omdat hijhet anders koud krijgt…

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Dylano heeft allang geen slaapzak meer aan

@Michèle
Dan is een camera indd makkelijk, want ik dacht dat hij sliep

Liefs Michelle

Jeetje, het is echt een kleine nudistje hè?!

Groetjes,
M

Ja maar denk dat jullie hem niet meer aan gaan schaffen

Groetjes,

Michèle

even afkloppen voordat ik zeg: wat ben ik blij dat bo dit nog niet doet!!! hahahahaha dna is een camera idd wel handig!
Wat ik van het cb heb begrepen (maar weet niet of dat in deze situatie ook geld) is dat als ze bv naar een ander bed gaan ipv ledikantje, je veel kindjes hebt die uit bed komen en op de kamer gaan rommelen. Ze zeggen bij het cb , laten rommelen niet naar toe gaan, want dan gaan ze dat als machtsmiddel gebruiken voor aandacht. GEwoon een uurtje wacten ofzo, en dan als je denkt dat hij slapt, er naar toe, en kijken waar je hem vind, de ene keer kun je hem gewoon in bed vinden, de andere keer op grond bij de kast ofzo. Ligt hij niet in bed, dan til je hem al slapend op, leg je hem erin, en in het algemeen blijven ze er dan in. Heb dit zelf nog niet meegemaakt, bo slaapt nog in zijn ledikant, maar goed, dit is het advies wat het cb geeft. Kan mij echer wel voorstellen dat dit niet handig is wanneer ze alles uittrekken, danhebben ze he zo koud!!! en idd over de door weekte matras niet te spreken!! Maar misscien datje dan een half uur tot 45 minuten kunt wachten? Mocht het zijn dat hij zich weer had uitgekleed, ben je er redelijk op tijd bij, en misschien dat je al slapend hem dan in ieder geval de pamper om kan doen en lekker toe dekken? dan krijgt hij het in ieder geval niet koud, Moeilijk hoor!

liefs woezel

@Michèle
Nee die ga ik nu niet meer aanschaffen

@Woezel

Dylano slaapt ook nog in zijn ledikant. En als hij in een groot bed ligt kan hij niet echt veel kwaad op zijn kamer. Hij kan hooguit gaan spelen

Liefs Michelle

hahaha, wat grappig is Dylano ook he! hij heeft wat met zn kleren
hoezo was alles nat?? of had hij zijn pamper ook uitgetrokken?
rico had laatst ook zijn pyjama broek uitgekregen terwijl hij wel een slaapzak aan had.
ik belde papa s’avonds op; waar is rico’s pyjama broek?
hij zo: weet ik niet hoezo?
ik zo: ja jij hebt hem toch uit bed gehaald vanochtend?
hij zo: ja die had hij toen ook niet aan.
ik zo: huh?! ik wist zeker dat ik zijn pyjama broek de avond ervoor had aangedaan zoiets vergeet ik echt niet.
dus ik doe zijn combisleeper binnenstebuiten, en ja hoor
helemaal onderin…daar lag hij