… voor de getroffen kindertjes van de grote ontuchtzaak van een groot KDV in Amsterdam? Ik las geschokt het bericht !!! Hoe kan je zoiets doen???

… voor de getroffen kindertjes van de grote ontuchtzaak van een groot KDV in Amsterdam? Ik las geschokt het bericht !!! Hoe kan je zoiets doen???

Ik las het net ook op internet. Vreselijk zeg! Het moet me nogal een heftige zaak zijn (hoewel kindermisbruik natuurlijk altijd heftig is, hoe omvangrijk een zaak ook is) als er een speciale persconferentie voor plaats gaat vinden. Pfffffff…
De nachtmerrie van elke ouder, dat er iemand anders met zijn vingers (of wat allemaal nog meer!) aan je kind zit!
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 12 Dec 2010 19:09:43
Echt? Ik heb er nog niets over gelezen. Ik zal het eens gaan opzoeken. Wat afschuwelijk zeg!!
Groetjes,
M
Ik heb het ook net op het journaal gehoord, brr Net wat Sje zegt de nachtmerrie van iedere ouder.
Liefs Michelle
nou ik zag het ook net op het nieuws…
en dan die politie … 'ja hij was nog nooit ergens voor veroordeeld… 'dus ookal had hij zo’n verklaring moeten inleveren, dan hadden we het niet kunne voorkomen, jowwwww! slap excuse, die verklaringen stellen ook geen drol voor !
maar wat ik dan ook vind, het brein van zo iemand, als het op een kinderdagverblijf was, heb je kleine kinderen, kids die zich ook nog niet kunnen uiten…
pfhhhhhhh ! gewoon levenslang opsluiten, hoppa ! (en eigenlijk vind ik dat nog te licht)

Nee joh, niet afhakken! Duurt veel te kort! Langzaam eraf draaien! Da’s veel beter!
Groetekes, Sje
quote:
nou ik zag het ook net op het nieuws... en dan die politie ... 'ja hij was nog nooit ergens voor veroordeeld... 'dus ookal had hij zo'n verklaring moeten inleveren, dan hadden we het niet kunne voorkomen, jowwwww! slap excuse, die verklaringen stellen ook geen drol voor ! maar wat ik dan ook vind, het brein van zo iemand, als het op een kinderdagverblijf was, heb je kleine kinderen, kids die zich ook nog niet kunnen uiten.... pfhhhhhhh ! gewoon levenslang opsluiten, hoppa ! (en eigenlijk vind ik dat nog te licht)
Celdeur op een kiertje en de rest vertellen wat ie gedaan heeft…
Groetjes,
Michèle

Idd verschrikkelijk wat hier is gebeurd. Kan daar zo boos en verdrietig van worden. Je moet er toch niet aan denken dat er iemand is die dit met al die onschuldige kindjes doet. Begrijp echt niet dat zo iemand zijn gang heeft kunnen gaan, zonder dat andere leidsters hier iets van gemerkt hebben.
Groetjes,
Sandra