Ik een hoop fotos heb gewist

Nadat mailtje die ik kreeg,van Nicky de foto’s heb verwijderd,niet allemaal,maar wel redelijk veel.

En nee ik misbruik Ikkeben niet,dat wil ik niet eens,vind het te gezellig daarvoor om dat te doen,maar ik vind het gewoon leuk om ook mijn ventje hier neer te zetten,maar goed,een hoop fotoos heb ik verwijderd hoor,kijk maar.
En ik begreep dat ik ook niets meer mag plaatsen?

groetjes Bianca mv Nicky.

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Over wat voor mailtje heb jij het dan???

Groetjes, mamma van Stephan

Ja bibi ik weet het over welk mailtje jij hebt … ik heb hem ook binnen gekregen

nee ik kreeg een mailtje omdat ik 3 fotos op de prikbord had gezet die hier ook op ikkeben staat,en dat mag dus niet,dat wist ik ook niet,en dan wordt er zogezegd misbruik van gemaakt.
Wat niet mijn bedoeling is,en ik gebruik ikkeben verder niet hoor,enkelt 3 fotoos,wist ik veel.
ach ja ik doe het niet meer.

groetjes Bianca mv Nicky

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Ik snap het nog steeds niet helemaal eigenlijk.
Wat jullie nou precies bedoelen.

Goedemorgen, het is zo dat jullie gisteren allebei in dit geval, hier op de ikkeben server foto’s en bewerkte foto’s hebben geplaatst, die jullie vervolgens zonder vooraf toestemming op het peuterprikbord plaatsen.Er stond zelfs een beterschapswens voor een ander forum hier op ikkeben,dat zullen jullie vast allemaal goed bedoeld hebben. maar daar zijn sites voor zoals mijn album.nl of msn communities.Vandaar de waarschuwings mail,gebruik ikkeben zoals ie bedoeld is en niets als alleen een fotoserver.
met vriendelijke groet,
Kim

Ik wist niet eens dat ik toestemming moet vragen om mijn eigen foto’s te mogen plaatsen op een andere site ??
Dit zijn toch mijn eigen foto’s ?

Nee alessia, je hoeft ook geen toestemming te vragen om ze plaatsen er wordt toestemming gevraagd om ze zichtbaar te maken, jij hebt gisteren jezelf lid gemaakt met als enige doel, 3 maal foto´s uploaden, die zijn vervolgens niet eens aan de leden van ikkeben getoond, nee, die heb je zelf weer verwijderd, je hebt ze dus alleen geupload om ze ergens anders te tonen dan op ikkeben.Dat is vervuiling van onze server.Als jij gezellig hier meekletst en uitleg bij je foto´s zou geven zou het een heel ander verhaal in een andere context worden.Tuurlijk zijn het je eigen foto´s maar maak een eigen site of msn groep aan om je foto´s te uploaden.

Met vriendelijke groeten

Kim

Dus als ik mijn foto’s had laten staan dan had ik ze wel mogen plaatsen op het pb ??
errug vaag !

Beste Alessia,

Ik denk dat Kim bedoeld dat als je je hier aanmeld als lid, dat je hier dan ook gezellig komt meekletsen.
In plaats van alleen maar deze site te gebruiken om foto’s te uploaden.

Da’s toch niet vaag?

Voorbeeldje:
Ik heb me hier ruim 2 jaar geleden ook aangemeld.
Heb me toen voorgesteld (toch handig als ze een beetje weten wie je bent )en ben gezellig mee gaan kletsen hier.
Vervolgens heb ik uiteraard foto’s van Stephan geplaatst (wie is er nou niet trots op zijn kind ).

Dat is toch een vrij normale gang van zaken?

Maar misschien ben je het anders gewend, dat kan.
Ik vind alleen dat het dus wel duidelijk is uitgelegd en niet vaag…

ik vind het niet vaag hoor,is duidelijk genoeg toch.