Ik een helnacht had

wat een nacht.jamaica van 8 had migraine,en heeft zoveel overgegeven,dat ze in paniek raakte,omdat ze geen adem kon halen tussendoor.
het enige wat je dan als moeder kunt doen,is haar haren vasthouden,over haar rug wrijven,en zeggen dat het goed komt,en ze rustig moet blijven.
als klap op de vuurpijl lag cheyenna van 3 te huilen,terwijl ik bij jamaica was.dus ik moest heen en weer rennen.
uiteindelijk sliepen die 2 weer,en natuurlijk is savanna van 19 maanden dan om 6 uur wakker,dus mag ik mijn lijf weer uit bed slepen,om aan de dag te beginnen,en dat zal een zware dag worden…

Waarom doe je dat alleen ? Jullie zijn toch met z`n 2 dacht ik.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

ja,maar mijn man werkt 's nachts,en als ik bel om te zeggen dat jamaica zi ziek is,krijg ik als reactie:ja,wat moet ik eraan doen?
dus daar heb ik niet veel aan

idd … was papa dr niet om te helpen??

wat een lange nacht was dat voor jou morgen wellicht lekker bijkomen als de kindjes weer naar school gaan?

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

tegelijk gepost …

ja dat word dan lastig en is voor papa ook vervelend als hij weet dat de meiden zich niet lekker voelt en papa vast op het werk zit…
ben blij dat mijn man (nog) lekker thuis werkt

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Ja das minder als hij op zijn werk zit. Hoewel een reactie van wat kan ik er aan doen ook niet echt aardig is in mijn ogen, maar goed hoest nu met de kleine mop?? Heeft ze die aanvallen vaak want anders zou ik toch even medicijnen halen bij de ha.

Groetjes,

Michèle

quote:
idd ... was papa dr niet om te helpen??

wat een lange nacht was dat voor jou morgen wellicht lekker bijkomen als de kindjes weer naar school gaan?

helaas gaat alleen jamaica morgen naar school.cheyenna gaat op dinsdag,woensdag en vrijdag een paar uurtjes naar de peuterspeelzaal.savanna is nog gewoon thuis.

Wat een afschuwelijke nacht inderdaad. Heeft Jamaica er vaker last van?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

als ze zich ergens druk over maakt,krijgt ze hoofdpijn en buikpijn.het overgeven is gelukkig niet zo vaak.ze maakt zich druk omdat ze morgen weer naar school gaat,en omdat we vrijdag een paar dagen naar een vakantiepark gaan,denk ik.

Gelukkig hoeft ze niet vaak over te geven. Gaat het nu wel beter?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat zielig voor Jamaica! Is ze zenuwachtig omdat ze het spannend vindt om weer naar school te gaan? Gaat ze niet zo graag? Hopelijk is de dame snel weer beter! Migraine is geen pretje als ik mijn vriend moet geloven!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

ik heb zelf heel af en toe migraine,maar zonder overgeven,gelukkig.
ja,jamaica is makkelijk uit haar evenwicht te brengen.ze vind school heel leuk,maar nu weer even spannend.

Wat spijtig dat je er een hele nacht alleen voor staat. Ik vind persoonlijk toch ook wel dat papa mss beter iets anders aan de telefoon had gezegd, ook al kon hij niet weg. Hopelijk kan je weer even recupereren van zo een zware nacht en tis idd maar niks om er maar op te moeten toekijken als er zoiets gebeurt.

Liefs
Tanja

Lilypie Second Birthday tickers

nee,ik vond dat ook geen fijne opmerking van hem.hij reageert meestal zo,terwijl ik bel om morele steun,en om hem te laten weten dat er iets is met de kids.
ik heb hem vanmorgen ook verteld dat ik heus niet verwacht dat hij naar huis vliegt,maar dat hij wel iets anders kan reageren.

Ja, als je dan al niet kunt komen om te helpen zou een andere reactie wel beter geweest zijn ja. Al was het maar de vraag of je je een beetje kan redden met de mopjes. Heel rot als je midden in de nacht alleen met 2 van die boefjes zit. Hoop dat de komende nacht een lekker slaapje voor jouw in petto heeft.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

jamaica was erg wit,maar geen hoofdpijn,gelukkig.
de 3 kleintjes slapen nu,en mama gaat ook zo.
cheyenna zal vannacht nog wel huilen,ze is weer niet helemaal lekker,maar die slaapt ook zo weer.truste!!!

Reageren alle mannen zo aan de telefoon of ligt dat aan mij?
Die van mij zei eens dat ik alleen maar bel om te zeuren, terwijl ik dacht: ‘Ik laat even weten dat Luka niet lekker is…’ Maar goed…

Ik hoop dat je nu lekker slappt, ik zelf heb nu nachtdienst vandaar dit tijdstip.

Pittig hoor, 3 meiden! En dat dan alleen 's nachts, petje af meid!

ja,het is soms best heftig,vooral omdat savanna niet gepland was,en ze maar 17 maanden scheelt met cheyenna.ook moeten ze in kamers naast elkaar slapen,dus als de ene huilt,begint de ander vaak ook.vorig jaar met de grote vakantie hadden ze alle drie waterpokken.dat was pas echt feest.toen heb ik 3 weken niet geslapen.dan vinden ze het gek dat ik zoveel af ben gevallen,en amper 50 kilo weeg.
ik ben gek op mijn drietal,maar ik zal ook heel blij zijn als ze allemaal naar school gaan.
en ja,ik begin te geloven dat alle mannen zo lomp zijn

ik lees het nu pas, meid wat een zware shit nacht had je geloof het meteen!
hoe is het nu met je 3 mupkes??
en idd veel mannen zijn zo lomp haha, ze bedoelen het allemaal goed echt, alleen komt dat er soms een beetje scheef uit

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

vannacht was het savanna die huilde,maar de rest was rustig.
ja,misschien moet ik maar lesbisch worden of zo,want voor kinderen maken heb ik hem niet meer nodig