Ik een hele zieke site heb gevonden?

Ik kan er even niet over uit…Net had ik een vriendin aan de lijn en we spraken af om in december naar het kerstwintercircus te gaan. Zo kwamen we ergens anders op en ik moest wat opzoeken via Google. Kom ik opeens een site tegen waar je uit kunt rekenen wanneer je dood gaat! Je moet gegevens invullen, zoals je leeftijd en of je rookt enzo en dan berekent die site wat je sterfdatum is. Er staat ook nog bij: binnenkort overlijden…en dan allemaal namen van mensen die binnenkort dood zullen gaan. Nou geloof ik hier helemaal niet in, maar ik zou zelf toch NOOIT mijn gegevens invullen! Ik vond het heel akelig en klikte gauw weg. Wat een ziek iets! Wat vinden jullie hiervan?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

het getver, het idee alleen al.
hoe kan iemand zoiets in hemelsnaam verzinnen zeg, dan ben inderdaad goed ziek zeg. ik zou zoiets ook nooit invullen, ik geloof er niks van maar het idee alleen al. het zit dan toch in je hoofd. voor het zelfde geld staat er ineens volgende week in. nou echt niet dat ik dat idee alleen al in m’n hoofd wil hebben.

liefs,
Rinske

Heb er ook wel eens over gehoord. Ziek vind ik zoiets, zou er ook nooit gegevens op invullen. Zou er bang van worden.

Gr Patries

Ja, ik werd er ook echt bang van. Ziek als je zoiets verzint en je moet wel hééééél nuchter zijn als je je gegevens in durft te vullen!

inderdaad ziek ja
Snel wegklikken zulke zieke sites !

Groetjes, Miranda

Belabberde site is dat inderdaad. Slaat natuurlijk helemaal nergens op die voorspellingen, maar dan nog moet je wel een hele zieke geest hebben om zo’n site te verzinnen.

Groetekes, Sje

dat is heel erg ziek
vooral voor mensen die zwak begaafd zijn en er prongeluk op komen
die zullen zich er geen raad mee weten
kinderen trouwens ook niet
zulke site,s zouden verboden moeten zijn

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

Ik heb dus wel de lef gehad om het in te vullen

Ik zal dus volgens die site 92 jaar worden.
Nou en ik rook zo’n 4 sigaretjes p.d.

Die site is gewoon nep,dat is om mensen bang te maken denk ik.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Tja, ik geloof er ook niet helemaal in en het is natuurlijk zo nep als de pest… Maar door eerdere ervaringen heb ik wel een motto: I’m not afraid to die, I just don’t want to…

Ik heb hem ook ingevuld en ik wordt 84. Daar wil ik het best voor doen hoor. Zulke sites lach ik om. Ik kan morgen onder een tram lopen wedden dat ze dat niet kunnen voorspellen…

Groetjes,

Michèle

Brrrr, ik zou het niet in durven vullen. Gewoon, stel dat…Het is natuurlijk complete onzin, maar toch! Ik hoef zo’n datum echt niet te zien hoor!

heb hem ook al eens gezien en ingevuld,en ga de ene keer dood als ik 100 ben dan weer 60 dan weer 75

gewoon weg klikken,zo heb je ook een site die van grafsteenen foto’s maakt en op internet zet,dat vind ik ook zo raar/vreemd

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ik zou 67 worden… Dus kan nog 45 jaar heerlijk genieten van mn leven… hahaha
wat een onzin… ik geloof er niet in… en dan nog… iedereen in mn familie word niet ouder dan 65… dus tja… achhhh we blijven er gewoon nuchter in… we zien wel.
Kan morgen ook dood neer vallen denk ik dan maar.

Liefs, Melanie

@Michele: nadat ik rainbows berichtje had gelezen dacht ik nog: ik zoek michele haar antwoord, ik durf te wedden dat zij naar die site is gegaan en het heeft in staan vullen hahaha, en ja hoor

ik vind het idd ook wel sick. ik ben best huiverig voor dat soort dingen…geesten, voorspellingen over het “kwaad” over de dood e.d.
ik ga het dan ook niet invullen want dan ga ik daar weer over na staan denken.
voor je het weet is dat ding vervloekt en iedereen die erop komt gaat dood binnen een week…zoiets als the ring. je kijkt de film en je gaat dood. hahaha
nee dankje

Ik heb het ook wel eens ingevuld… ik zou 88 worden…

Ik vind het ziek dat mensen zo’n site verzinnen, ook omdat er mensen zijn die zo bijgelovig zijn (of naief) en dan ook denken dat het weleens waar zou kunnen zijn!

@yavahn: Goede tekst!

Groetjes van Sascha en Senne