Gisteren moest ik dus naar de tandarts. Ik was helemaal in de verontstelling dat het een wkb zou worden, of dat hij getrokken werd (de kies)
ik was er dagenlang zowat ziek van. Kom ik daar hoeft het niet!!!
hij zei dat dat eigenlijk slecht is voor de kies, en hij zei dat hij een medicijn op mijn kies zou doen, en dat met zo’n ultraviolet licht erop zou houden zodat het erin trekt.
nou ik heb dus geen last meer van mijn kies he! volgende maand maakt hij er wel een andere vulling op, en een nieuw beschermlaagje over de zenuw zelf.
dit moet elke keer om de 4 a 6 maanden.
nou prima toch ik ben een geluksvogel!
Verder heb ik de uitslag van het ggz gehad alleen zet ik die liever niet op internet. Ik heb helemaal in de testen gezeten, maandenlang en nu is er dan toch wel iets uitgekomen waar ik wat mee kan. Tenminste… ik krijg nog een “behandelplan” en dan zullen we zien of ik er iets mee kan maar ik heb er wel een redelijk goed gevoel over.
De slechte berichten… heb ik ook gehad gisteren. Niet eens zozeer over mij maar toch vind ik het erg naar allemaal.
Gisteren was namelijk rijco’s vaders sterfdag. Dat was wel erg moeilijk voor hem, en natuurlijk voor zijn moeder. Ik vond het wel moeilijk want ja wat zeg je op zo’n dag…
Daarnaast is zowel de oom als de oma van mijn vriendin overleden (de oma was eigenlijk haar 2e moeder omdat zij mijn vriendin heeft grootgebracht)
En als laatste toch iets wat mij heel erg geraakt heeft… mijn moeder belde op dat haar goede vriendin zelfmoord heeft gepleegd.
ze was helemaal in tranen en dat maakt mij echt stuk op zo’n moment.
Ze wordt donderdag gecremeerd en tja… dat waren gewoon nogal veel dingen op 1 dag. Iedereen moest ik troosten leek wel. En zelf kwam ik overal goed vanaf.
stom eigenlijk hoe sommige dingen lopen