Ik een droger heb gekregen

Wekenlang maakte hij me gek…
Ik heb een verassing, ik heb een verassing, ik heb een verassing zei hij dan.
Manlief.
En ik maar raden. Hele waslijsten afgewerkt van de simpelste dingen tot de duurste. en ik kwam er maar niet achter.
Gisteravond was het zover.
Ben je er klaar voor? sms-te hij me.
Helemaal! sms-te ik terug.
Een kwartier later parkeerde hij de auto voor de deur, kwam binnen en gebood mij mun schoenties aan te doen.
Samen liepen we naar de auto en daar opende hij de klep van de kofferbak.
K zag het gelijk!!!
Hattie een DROGER gekocht voor me!!! Van zijn eigen gespaarde centjes…
Maakte daarmee een einde aan tijdperk "ik moet drie dagen wachten tot de was droog is en ondertussen groeit de stapel met vieze was tot het plafon"
Jemig…
Wat is hij toch lief…

Nou kijk aan wat een lieverd!!

Zo heb ik dus vorig jaar ook een droger gekregen :D:D

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

en zo heb ik er een voor mijn verjaardag gekregen hahaha hier hetzelfde verhaal met de was drogen duurt een eeuwigheid en met drie kids heb je niet zoveel tijd om te wachten hahaha

veel plezier ermee scheelt je een hoop werk

groetjes

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Wat heerlijk!!
Wij hebben gelukkig ook een droger, want we hebben niet eens plek om alles op tehangen

Liefs, Anne

[img]http://lb2f.lilypie.com/1A4Dp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Oh wat lief zeg. Hier was al een droger maar hij is aan vernieuwing toe want zonder wil ik niet meer inderdaad en ik heb er maar 1

Groetjes,

Michèle

Wat lief!!!

Groetjes Marianne mama van Ruben

Wat lief!! Er gaat en nieuwe wereld voor je open Let er wel op dat er veel krimpt in de droger.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Joepie !!! wat lief van hem. Wel lekker om alles in de droger te stoppen, scheelt je een hoop gedoe met ophangen elke keer en het gaat veel sneller. Whahahaha en dat terwijl wij nog alles ophangen. Heb de droger in de schuur gezet voor die 2x per jaar dat we hem gebruiken. Komt meer omdat ik het zonde vind van het stroomverbuik hoor en daarbij droogt alles hier op een dag.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Logisch dat je helemaal in je nopjes bent, fijn zo’n ding (die droger, bedoel ik…). Wij hebben 'm ook, zou niet meer zonder willen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

yeeeeeehaaaaaaaa

Lief zeg
Ik ben ook iemand asje die alles ophangt
En ook hier gaat het met droog weer lekker naar buiten
Ik had een droger
Ik gebruikte hem alleen voor de handdoekken
Ik vind de kleding zo snel dun worden van een droger
dus laat mij maar lekker de was ophangen
Vind het ook niet erg om te doen moet ik zeggen
En het droogt goed hier

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Lief van je man hoor.
Zelf gebruik ik hem eigenlijk nooit. Maar wij hebben een zolder waar ik 4 wassen te gelijk op kan hangen en aangezien ik alleen 's nachts en in het weekend was(ivm goedkopere stroom) heb ik daar voldoende aan. Maar hier droogt de was erg snel. wat ik 's avonds ophang is de andere dag droog op spijkerbroeken na dan. Maar na een vakantie(veel was tegelijk) of bij drukte gebruik ik hem wel.
Hou er wel erg in dat een droger erg veel stroom verbruikt. Misschien dat je je maandbedrag voor de elektra beter iets omhoog kunt laten bijstellen dat voorkomt dat je straks een hoop moet bijbetalen.
Ik weet niet of je nachtstroom hebt? Want je kunt er ook voor kiezen om een vast tarief voor de hele dag te nemen. Je betaalt dan altijd het zelfde tarief voor je stroom. Dat is lager dan het dagtarief dat je hebt als je nachtstroon hebt maar je hebt dan niet meer het voordeel van de goedkope nachtstroom. Voor ons loonde dat niet. Maar als je de wasmachine en de droger vaak overdag gebruikt kan het wel lonen. Misschien dat je het eens kunt navragen bij je energieleverancier. Die kunnen aan de hand van je meterstanden nagaan wat voor jou de beste optie is. Iig veel plezier met je droger.

groetjes Ramona