Ik een dag alleen ben

Ik ben vandaag All Alone…

Man is vanmiddag gaan werken, Zoon is door opa en oma opgehaald… en ik zit nu hier thuis achter de pc…
Ik mocht wel mee met mn ouders, maar ja een dag alleen thuis is ook heerlijk natuurlijk… lekker niksen…

maaaaaaaaarrr verveel me kapot!!! Weet niet waar ik beginnen moet… beneden is ALLES klaar… dat hebben manlief en ik gister al gedaan, alle spullen zijn al naar zolder toe wat nodig gebeuren moest… de ramen zijn al gelapt… Het enige wat ik eventueel kan doen is de babykamer opruimen, maar daar wacht ik wel mee tot manlief weer een dag vrij heeft…

pfffffffffff, Gister verheugde ik me er nog zò op dat ze allemaal even weg zouden gaan, maar nu(?)!!!
Al mn vriendinnen werken…dus dat word m ook niet… Alleen de stad in doe ik niet…

Jullie tips??

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Boek lezen??

Groetjes,

Michèle

lekker lang in bad met een boekje ??

lekker lui op de bank zappen?

before you judge me, try hard to love me

Lekker ongestoord filmpje kijken, boekje lezen, buiten zitten (als het weer okay is) Lekker vast koken voor vanavond zodat je het straks niet hoeft te doen, lekker lang in bad met lekker badzout wegweken! oohhh of nou steeds dat klusjes doen dat je al tijden hebt liggen (heb er altijd stuk of 5 ) Tja zo kan ik nog wel even doorgaan! Boodschappen doen!! oohh en heerlijk alleen de stad in! Als ik in NL ben vind ik dat een hele verademing, lekker naar de action of blokker, voor 3 keer niks, van die kleinigheidjes halen! Ik mis NL een beetje, kan je dat zien!

Punt 1: Ik heb geen boeken in huis…
Punt 2: Ik heb helaas ook geen bad…
Punt 3: No Money, om de stad in te gaan…
Punt 4: Goed weer is het hier niet om heerlijk achterthuis te zitten…
Punt 5: Eten hoef ik niet te koken vandaag, we eten pizza hahahaha…

Punt 6: Ik wil wel een filmpje kijken, maar heb alleen maar enge films die ik niet alleen durf te kijken hahhaa, en de leuke films heb ik al 100 x gezien…

Sorry dames… ik denk dat het bankhangen word…

GEEN BOEKEN?>??? Sorry maar dat kan ik me echt niet voorstellen! (niet vervelend bedoelt hoor) maar hoezo heb jij geen boeken? Geen magazines ofzo ook? Ik kan echt niet zonder boeken! brrr!!! hihihih sorry!

hier ook geen boeken hoor, ja kinderboeken en donald ducks en heel af en toe een magezine maar verder niet.

before you judge me, try hard to love me

Ik heb echt geen boeken, alleen alle harry potter boeken… maar die heb ik allemaal al 2 of 3 keer gelezen… verder GEEN boeken… Ik houdt absoluut niet van lezen… en Chris ook niet…

Verder koop ik af en toe wel eens magezines maar op dit moment heb ik ze niet… en kinderboeken van Noah liggen hier.

Ohhh echt! Als ik ooit zou moeten kiezen tussen tv en boeken dan wist ik het wel; die tv ging d’r meteen uit! Kan echt niet leven zonder boeken. Jada heeft er al zo’n 200, hihihihih dus dan krijgen jullie een beetje een idee, Ik hou onzettend van boeken, ondanks mijn dyslexie! Engels en Nederlands! Ik zit ook bijna elk weekend in de tweedehandsboekwinkel te snuffelen voor boeken. Dr. Seuss zijn op dit moment onze favoriet! Zowel Jada als ik vinden ze leuk!

Hahahaha, nee wat dat betreft zijn Noah en ik echte TV mensen…
Chris heeft toen hij alleen woonde ook nooit een tv gehad en het hoeft voor hem nu ook niet…

Maar Noah en ik kunnen allebei niet zonder…

Wow dan kun je zien hoe verschillend mensen zijn he!

Ja, Inderdaad!

Melanie! Ik zou me perfect vermaken als ik alleen zou zijn! Zalig toch? Ik kan dan ook a) uitslapen, b) lezen, c) lekkere dingen eten, d) winkelen, e) Ikkebennen, f) vrienden bellen…noem maar op! Ok, na een paar dagen ga ik me ook wel vervelen hoor, maar 1 dag? Hmmmm! Wat heb je uiteindelijk gedaan? Enne…ik kom volgende keer wel een enge film kijken, ben ik ook dol op!

Lezen doe ik ook erg graag! Chick-lit zoals Shopaholic en de Duivel draagt Prada enzo, maar ook spannend NL thrillers! Ik verheug me straks op mijn verlof, dan kan ik ook lekker lezen als Eva slaapt en de baby nog in mijn buik zit!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Nou ik zou het ook wel weten als ik een dagje alleen ben. Eigenlijk dezelfde dingen die Rainbow ook noemt. Lekker uitslapen, lang in bad liggen, winkelen en lezen. Mijn man houd helemaal niet van lezen, maar ik vind het heerlijk.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Normaal gesproken vindt ik het ook totaaaaaaaaal niet erg…maar gister kon ik de moed niet verzamelen om boven aan de slag te gaan… heb uiteindelijk na het eten wel even Noahs kamer veranderd…
En om 5uur kijk ik altijd As The World Turns… en om half 7 kwam Chris thuis, en zijn we wel met zn 2en even boven aan de slag geweest…

Het is niet zo dat ik nooit iets alleen doe hoor in het huishouden…Maar deze keer vondt ik het echt gezelliger dat Chris er bij was dan alleen…
Savonds heb ik mijn programmaatjes gekeken, en Chris een Thriller…“The Orphin”.
Bahhh… vieze film…

Noah was om half 8 thuis… Wat heb ik hem gemist… Hij sliep al in de auto, hij heeft hier nog wel even wat gedronken, en lag om 8uur in bed.
Maar is pas in slaap gevallen om kwart over 11 toen wij ook naar bed gingen.

vroeger kon ik echt van smorgens vroeg tot savonds laat boeken lezen maar tegenwoordig trekken ze me ook niet meer heel erg, of pakken ze me niet, haha ze lopen altijd het zelfde af en ze leefden nog lang en gelukkig, in die stemming ben ik even niet harry potter kan ik verslinden maar die heb ik nu al zovaak gelezen om nu alweer overnieuw te beginnen, ik zat te denken om die van twilight nog een keer van mijn schoonzusje te lenen vorig jaar ben ik met alle vier de delen toch wel 1 a 2 wkn onder de pannen geweest in de zomervakantie.

Maar als Dim weg zou zijn een hele dag zou ik ook in een gat vallen hoor van wat moet ik doen, tenzij ik al afspraken heb staan met mijn zusjes ofzo, maar als ik hem gewoon een dagje naar mijn moeder zou doen, pff he, wat lijkt me dat raar opeens. Misschien even makkelijk de bouwmarkten in om wat ideen op te doen als ik een nieuw huisje krijg ^^, maar dat is ook leuker met iemand samen, wat boodschapjes doen, huishouding,…

In mijn geval voel ik me vaak schuldig als hij naar de kdv is of mijn moeder en ik hoef niet naar school, dan zit ik thuis en heb ik zoiets van wat ik doe had ik ook kunnen doen als jij thuis was, misschien met wat meer onderbrekingen en dat er aan het eind van de dag nog niet veel van terecht is gekomen, maar het voelt raar ik zit thuis en toch stuur/geef ik je weg.