en nu heb ik dus antibiotica gekregen terwijl ik borstvoeding geef. Het mag wel tijdens de borstvoeding gebruikt worden maar ik vind het toch eng. Iemand enig idee wat er bij binkie kan komen?
Balen zeg dit! En ik voel me nog belabberd ook na de eerste pil!
groetjes,
Wendy
Ik een blaasontsteking heb?
Het kan geen kwaad dat je medicijnen gebruikt en borstvoeding geeft. Ik heb zelf tijdens mijn zwangerschap blaasontsteking gehad en kreeg toen ook medicijnen die voor de kleine uk niet schadelijk zijn.
Hopelijk slaan de medicijnen snel aan!
Beterschap.
Och lieverd het zit je ook niet echt mee he… Dikke knuffel!!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy
hoi
ik heb tijdens de zwangerschap een AB kuur gehad, kon geen kwaad volgens de dokter.
tijdens de BV weet ik t eerlijk gezegd niet…
maar de dokter zal t je niet geven als t schadelijk kan zijn lijkt me.
groetjes gidget
Sommige AB kan schadelijk zijn tijdens borstvoeden, maar zeker niet alle AB, daarom hebben ze het waarschijnlijk aangepast, bij sommige AB adviseren ze je te kolven voordat je start en daarna kolven en weggooien tijdens de AB kuur en daarna weer te beginnen, maar dat is zeker niet met alle AB zo! Bij twijfel kan je altijd de apotheker bellen voor uitleg!
Vervelend dat je een blaasontsteking hebt.
Ik heb geen borstvoeding rechtstreeks gegeven, omdat dit niet lukte. Dus heb alles afgekolfd. En tijdens het kolfen heb ik ook een blaasontsteking gehad en dus een AB kuur gehad. Ik weet de naam van de AB kuur even niet meer. Welke AB heb je nu, want als je de naam zegt weet ik het wel weer?
Groetjes,
Sandra