......... ik een beetje triest wordt van dit weer?

Hoi,

het regent nu al weer aan een stuk door. Ik word er niet goed van.
JE zult nu maar vakantie hebben, in je tentje ergens staan. Dan pak
je je boeltje toch zo weer??

@Woezel": hoop dat jij een fijne vak hebt, en niet al te slecht weer hebt.

wij zelf hebben binnenkort vakantie, hopelijk wordt het wel beter, hier word je gewoon niet goed van… BAH

HEbben al gezegd tegen elkaar, als alleen maar slecht is met vakantie,
gaan we volgend jaar de zon weer opzoeken!

Kinderen moet je binnen maar zien te vermaken, kunnen niet naar buiten.
Hier is zoveel regen gevallen. voorlopig wel weer genoeg, tja de boeren zijn blij, en die heb je hier genoeg.

hebbe n jullie hier ook last van???

Nee, hier geen last!
Heerlijk om even een paar dagen binnen om te struinen! Alle laatjes worden weer eens opgeruimd, de grote kast even flink doorgespit! Lekker!!
maar als wij nu vakantie zouden hebben zou ik ook balen!
Wij hebben eind augustus vakantie, en nu hoop ik dan maar op een hele mooie nazomer!

Manderijn

hier regent het niet en het zou hier ook droog blijven, dat mag ook wel na 2 dagen non-stop regen, bahbah! hier is de lucht blauw met witte wolkjes

@mama van 2 kids, das lief!!! De voorspellingen zijn echter wel een stuk beter geworden dan het was voor Arnhem, dus we hebben een kleine hoop dat het nog helemaal gaat brijdraaien. Morgen schijnt het ook een super dag te worden, dus duimen , duimen en nog eens duimen!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Het miezert hier nog steeds. Wij zijn hier in het noorden wel gespaard de afgelopen dagen, als ik de berichten van de overlast elders in het land moet geloven. Maar nu ben ik er toch wel klaar mee. Over twee weekjes hebben wij vakantie en medio augustus een weekje Ameland, dus dan wil ik ook veel zon! En vanmiddag hebben we een trouwerij en dan wil ik ook dat die regen stopt; heb een mooi jurkje en mooie schoenen en wil die toch écht aan.

Groetjes,
M

Hihihi ik vind het heerlijk! Ik ben niet zo’n zomermens, en kan dus echt genieten van deze dagen! Lekker thuis, spelletjes doen, filmpjes kijken, en een beetje rommelen.
Gisteren hebben we een pyjamadagje gehouden met de kids, en daar genieten ze zelf ook echt van! Joey heeft mij geholpen met de was, en toen dat klaar was hebben we lekker op mama’s grote bed liggen stoeien! En verder lekker met chipjes op de bank naar Elias gekeken en thomas de trein

Groetjes Anouk

@Anouk: haha dat klinkt goed! ik heb net met Rico gewandeld, boodschappen gedaan en ergens wat gedronken. nu zijn we net thuis want ik verwacht een pakketje van TNT en je weet nooit wanneer die komen en gisteren waren we ook niet thuis (boodschappen doen) toen ze kwamen dus nu moet ik wel thuis blijven tot ze komen. aargh frustrerend ik wil naar buiten, het is droog!!

joehoe!!! de zon schijnt, let the vacation beginn!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Regen???
't is hier vandaag PERFECT!!!

Gister was verschrikkelijk… Storm… regen… en wij stonden op de markt zijn 3 mensen langs de kraam gelopen en voor de rest niemand gezien. Ook niks verdient dus.
We zijn dan ook om 1 uur maar weggegaan ipv om 4 uur want het werd alleen maar erger. Festiviteiten die er waren in de stad waren ook allemaal afgelast na een paar uurtjes.

Gek toch dat het zo kan schelen na 1 nachtje! Is helemaal windstil nu hier, en hele dag zon, lekkere temperatuur: niet te warm en niet te koud
Zo mag het van mij de hele vakantie blijven!

Hoi suszje,

vandaag is hier ook redelijk mooie dag geweest , gelukkig
moest wel hele dag werken, dus weinig van gemerkt!
maar de zon scheen iig en het heeft niet geregend, een pluspunt.
De kids konden weer fijn naar buiten,
want onze kids zijn echte buitenkinderen.

Ik geloof dan ook niet dat hier een pyjamadag zou werken.

Hopelijk blijft dit weekend mooi , als maar droog is, maar geloof morgen 90% kans op neerslag…

Heb medelijden met mensen die op de Zwarte Cross staan,
daar in de modder en blubber.
Ach door het vele bier merken ze waarschijnlijk weinig van.haha.!

Gr. mama van 2 kids