Ik een beetje jaloers ben op mensen die

nu herfstvakantie hebben en die er lekker op uit gaan? Het klinkt misschien raar, maar ik zou echt zo graag weer een ‘normaal’ gezinsleven willen hebben. Met kindjes waar je mee op vakantie kunt, of een dagje weg. Gewoon, zoals vroeger zeg maar. Met Eva en met Max. Maar met Max komen wij de deur nauwelijks uit. Verder dan de Albert Heijn en een rondje in de buurt kom ik niet. Hij trekt het niet en heeft zelfs in de wagen enorm wijd opengesperde ogen. Hij kan de rust gewoon niet vinden en dat maakt van een rondje lopen als een stressvolle gebeurtenis… We krijgen wel visite natuurlijk, maar dat is toch anders dan er zelf lekker op uit gaan. Mijn ouders zijn op vakantie, mijn zus gaat deze week ook naar een huisje en ik…hmmm, ik zit veel binnen, te proberen om om te gaan met Max. En nu is Eva ook nog ziek geworden. Ik was dit weekend verkouden en zij hoestte ook. Nu heeft ze koorts en moeten we haar ophalen van de kdv. Zielig he? Ik weet dat er ook weer tijden komen dat wij lekker weg kunnen en dat Eva en Max zelfs bij opa en oma kunnen logeren, maar nu lukt dat gewoon even niet. Gek eigenlijk dat je dan opeens ‘jaloers’ kunt zijn op mensen die, naar mijn gevoel, kunnen doen wat ze willen, terwijl ik, ook weer naar mijn gevoel, een beetje ‘vast’ zit hier met een huilende baby. Dadelijk komt papa Eva brengen en dan gaat zij met een PCM ook haar bedje in. Hopelijk is ze snel beter, arm poesje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

das toch helemaal niet gek.
je hebt het niet makkelijk gehad de laatste tijd.

troost je hier is de vakantie alweer voorbij maar er van genoten hebben we niet echt, de hele week is de jongste van het stel ziek geweest (heerst nogal)
en dan eindelijk gister op zijn verjaardag opgeknapt.

beterschap aan eva en hopen dat max ook snel zijn draai gaat vinden zodat mama er weer lekker op uit kan.

before you judge me, try hard to love me

hey rainbow, heel normaal gevoel hoor meis ! jullie hebben het nie makkelijk, en dan ist al snel dat andere mensen het ‘beter’ hebben…
klinkt ook lekker vals, en in jouw geval moet ik er ff over nadenken, …maar ik kijk altijd naar mensen die een nog groter probleem hebben (nu zit ik natuurlijk niet met een baby’tje wat huilt, en wat het duidelijk niet naar zijn zin heeft , dus makkelijk lullen … ) maar in de begin-tijd met pippy (zoals je weet moest ik erg wennen aan mama zijn (en dat achteraf gezien met een makkelijke baby) keek ik altijd veel naar ‘john en kate + eight’ op travel and living, die hebben een tweeling en een 6ling, nadehand was ik dan altijd erg blij dat ik er maar eentje had ! niet aardig mijn leedvermaak, maar ja voor mij helpt het altijd een beetje !

maar ik moet zeggen meid, ik vind het superknap wat je allemaal doet, volgens mij had ik al half krankzinnig ergens in een hoopje puin gelegen !!!

Baby geboren

Ik vind het helemaal niet raar hoor, ik herken het zelfs wel. Wat de mama van Pippy ook zegt: ik moest ook heel erg wennen, terwijl Erik achteraf gezien best makkelijk was. Toen heb ik ook regelmatig om me heen gekeken en gedacht: “Waarom zij wel en ik niet?” Bij alles Maar het komt vanzelf weer meis, dat jullie er lekker met elkaar op uit kunnen. Sterkte tot die tijd en misschien helpt de tip van de mama van Pippy om naar anderen te kijken die het slechter hebben?

Groetjes,
M

zeer goed advies van bakmama bovendien hebben ze nu allemaal leuke aanbiedingen op bol.stom… want de feestdagen komen er weer aan !

Baby geboren

Vanuit zonnig turkije maak ik je nog extra jaloers… Maar ik begrijp je gevoel, daarom zitten wij nu juist hier… Omdat we het zomervakantie gevoel totaaaaal gemist hebben doordat Emily nog te klein was om te gaan vliegen . Voor dat rot gevoel hebben wij besloten hierheen te gaan terwijl wij geen Turkije gangers zijn, kusjes voor jou en max en zielige eva

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Meid dat gevoel herken ik helemaal van toen Dani nog heel klein was. Alles en iedereen om me heen leek allemaal leuke dingen te doen & lekker van alles aan het genieten. Gaan en staan waar ze willen etc. En ik…ik zat thuis met een baby die het af en toe ook allemaal niet meer wist en ik zelf zo onzeker en piekerend etc. Toen dacht ik ook…zal ik ooit nog een beetje een normaal leven kunnen hebben.
En echt dat gaat weer gebeuren. Het heeft even zijn tijd nodig, maar alles zal weer een stuk makkelijker worden en je kan in de loop van de tijd steeds meer met Max (en Eva) doen.

Lilypie Pregnancy tickers

Dat mag toch? Logisch in jouw situatie! Inderdaad, veel mama’s herkennen het.

Ik had het in de zomervakantie, wel om een andere reden, maar ik was ZO beroerd en iedereen ging er maar op uit en ik zat binnen terwijl de zon scheen. Ik werd misselijk van de warmte…
En wij wonen naast het strand, dus iedereen in bikini op de fiets met een handdoek achterop richting zee. Ik kon dat niet goed hebben en was dan ook blij dat het weer omsloeg en iedereen binnen moets blijven! heel egoistisch, maar ja, niemand die er iets van merkte hoor!

Misschien kunnen jullie in de kerstvakantie even lekker weg met zn viertjes. Jullie tijd komt echt wel weer! Alleen nu heb je daar helemaal niks aan moet je het toch maar slikken dat andere mensen er op uit gaan! Tis niet anders.

Hopelijk is die arme Eef snel weer de oude!

Liefs!

Begrijp je … zei het vanmorgen nog tegen mijn man. Ik kijk er stiekem alweer naaruit dat Levi ook wat meer kan. Dat hij minder moet slapen. Dat ik minder gebonden ben… en die arme jongen is net 3 maanden (bijna) …

Maar die tijd komt … en dan halen we het dubbel en dwars in met onze kids RAINBOW…!!

enne… weet je … het lijkt soms mooier dan het is

2 weken geleden zijn wij midweek weggeweest naar landal. Heerlijk … alleen mijn eigen bedje slaapt wel lekkerder … en de deuren kraken minder hard en mijn eigen toilet zit ook heerlijk…en en en… TOCH WAS HET WEL LEKKER … even bijna NIKS!

Is helemaal niet raar hoor. Jullie hebben gewoon een ontzettend heftige tijd achter de rug en nog steeds is alles nog niet helemaal rustig. Logisch dat je dan graag uitkijkt naar de tijd dat alles weer wat "normaler"is. In onze omgeving zijn ook wat mensen een weekje op vakantie. En zelfs ik denk dan wel eens ik heb ook zin om op vakantie te gaan. Maar ja dat heb ik altijd wel haha.

Groetjes,
Sandra

Logisch meid. 1 ja had je hier niet op ingesteld en 2 je begint weer helemaal opnieuw en dat is toch de tijd die je het snelst vergeten bent en dan ook nog met een zware start. Tuurlijk mag je dan even een beetje jaloers zijn. En klagen mag ook

Groetjes,

Michèle

Gelukkig, ik dacht al dat ik een zeurpiet was! Het is inderdaad allemaal heel anders gelopen dan ik gedacht had, te beginnen bij de bevalling. Daar was ik echt helemaal niet op voorbereid! En dan ook nog een huil-Maxje. Maar goed, onze tijd komt nog. We fantaseren er nu al over dat Eva en Max straks samen in de branding spelen, als we op vakantie zijn! Als alles een beetje op de rit is, hopen mijn mannetje en ik in december een weekend weg te gaan, lekker uit eten, winkelen, filmpje pakken…ik hoop dat dat gaat lukken. Daar kan ik echt naar uitkijken! Een vriendin van mij heeft drie kinderen en zij kan zo een week weg zonder haar kindjes. Ze gaat nu op vakantie met een andere vriendin van mij. Ik denk niet dat ik dat ooit zou kunnen, dan zou ik ze te veel missen. Zouden jullie dat wel kunnen??

Enne Kimmetje: aaaaah, wat heerlijk! Turkije! Zon, zee, strand! Dat doet een mens goed!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Ik zou dat ook niet kunnen hoor Rainbow!

Misschien als Tim wat ouder is, maar nu zou ik hem veel te veel missen.

Groetjes,
Sandra

Jurian is ooit 1 nachtje naar opa en oma geweest (hadden wij bruiloft van zus)… Wat vond ik dit erg. Ik vond dat ik hem tekort deed om hem bij opa en oma te ‘dumpen’… terwijl hij en opa en oma hebben genoten hoor!!

Dus kortom hier geen vakantie zonder kids!

Wij hebben nu twee keer 2 nachtjes zonder Nora een hotelletje geboekt en dat was heerlijk! Vooral de eerste keer wel lastig. Verder logeert ze weleens bij oma voor een nachtje, vannacht toevallig weer. Woensdag is omadag en normaal komt ze dan vanuit Scheveinigen naar ons toe, maar soms brengen we haar dinsdagmiddag al naar oma, kan oma ook een beetje uitslapen… (anders moet ze om half 7 al in de bus…)

Maar ik dwaal af: Een week zou ik eigenlijk niet aan moeten denken. Al denk ik dat Nora het misschien best leuk zou vinden een week bij opa en oma…

Liefs!

hey rainbow, daar moet je nu ook maar niet over denken, die tijd komt nog wel!
toevallig dat manlief en ik ff een weekendje naar antwerpen gaan, dit hebben we ook gedaan toen pippy 2 maanden was …(hebbe alleen maar lam op bed gelegen daarzo hahahahaa) toen pippy 3 weken was ging ze al een weekend naar haar suikertante, maar dat was meer omdat ik nog aan het moeder zijn moest wennen, en die nachte me zow opbraken… ik voel me echt ff herboren na zo;n weekend,
ik wil na oud en nieuw waarschijnlijk een weekkie met mama naar london, dat doen we eigenlijk elk jaar maar is er sinds pippy nog niet van gekomen,want dan mot papalief ook ff 2 dagen vrijnemen want maandag en dinsdag ben ik altijd thuis, hij zowieso woensdag en dan donderdag en vrijdag kdv, zaterdags ben ik dan weer terug, natuurlijk zal ik haar missren (maar ik ga nooit langer dan een week, want ik heb ondanks dat manlief en kindlief bij mij zijn na 4-5 dagen al heimwee, mega irritant) ik ben nie zo uithuizig zullen we maar zeggen 18 dagen bali geboekt en na 10 dagen je ticket omboeken om terug te gaan naar de kiet, dus ik bedoel maar, vakantie met mij is een hele andere ervaring hahahhaa

Baby geboren

quote:

Zelfs hij twijfelde! Hij zei: Het lijkt me lekker om samen met jou dan elke
avond uit eten te gaan, rustig, zonder kids. Maar de rest van dat weekend zou ik me suf vervelen…

Vrouwen alleen goed om mee te gaan eten

Ik weet al wat mijn man zou kiezen. Met de kids… hij kan écht niet zonder! Maar dat komt denk ook omdat onze mannen minder tijd doorbrengen met de kindjes. Dit om de logische redenen dat ze werken! … Ik zou best eens even wegwillen zonder kids… maar weet dat als ik dat doe ik me niet op mijn gemak voel. Net of ze dan iets te kort komen en ik het stiekem doe…

Bijv. vanmorgen was hij bij mijn zusje aan het spelen. Zodat ik de zolder op kon. Manlief had nl afgelopen zaterdag daar staan vrezen in de muur (als je weet hoeveel bende daarvan af komt … en al onze zomerkleding etc stond daar open en bloot. + alle jassen die allemaal gewassen waren… Dus je weet wat ik te doen had vanmorgen. Maar toch… voel ik me dan al schuldig dat Jurian even weg ‘moet’ zodat ik daar lekker aan de gang kan gaan…