nu herfstvakantie hebben en die er lekker op uit gaan? Het klinkt misschien raar, maar ik zou echt zo graag weer een ‘normaal’ gezinsleven willen hebben. Met kindjes waar je mee op vakantie kunt, of een dagje weg. Gewoon, zoals vroeger zeg maar. Met Eva en met Max. Maar met Max komen wij de deur nauwelijks uit. Verder dan de Albert Heijn en een rondje in de buurt kom ik niet. Hij trekt het niet en heeft zelfs in de wagen enorm wijd opengesperde ogen. Hij kan de rust gewoon niet vinden en dat maakt van een rondje lopen als een stressvolle gebeurtenis… We krijgen wel visite natuurlijk, maar dat is toch anders dan er zelf lekker op uit gaan. Mijn ouders zijn op vakantie, mijn zus gaat deze week ook naar een huisje en ik…hmmm, ik zit veel binnen, te proberen om om te gaan met Max. En nu is Eva ook nog ziek geworden. Ik was dit weekend verkouden en zij hoestte ook. Nu heeft ze koorts en moeten we haar ophalen van de kdv. Zielig he? Ik weet dat er ook weer tijden komen dat wij lekker weg kunnen en dat Eva en Max zelfs bij opa en oma kunnen logeren, maar nu lukt dat gewoon even niet. Gek eigenlijk dat je dan opeens ‘jaloers’ kunt zijn op mensen die, naar mijn gevoel, kunnen doen wat ze willen, terwijl ik, ook weer naar mijn gevoel, een beetje ‘vast’ zit hier met een huilende baby. Dadelijk komt papa Eva brengen en dan gaat zij met een PCM ook haar bedje in. Hopelijk is ze snel beter, arm poesje!
Groetjes Rainbow, trotse mama