Hey meiden,
Moet even verhaal aan jullie kwijt hoor & aangezien praten erg pijn doet op dit moment ben ik erg blij met digi vriendinnen!! )
Wat kan een mens zich toch ellendig voelen als je ziekig bent zeg…bah
Heb sinds afgelopen maandag al de griep. Alles deed pijn, van mijn hoofdhuid tot aan mijn tenen. Daarnaast erg veel hoofdpijn en keelpijn. Vooral die keelpijn vind ik echt verschrikkelijk. Elke keer als ik slik gaat er een pijnscheut door me heen. Gevolg…kan amper eten en kan nauwelijks slapen (echt maximaal 1,5 uur per nacht!)
Vanochtend bij de HA geweest en het blijkt dat ik een amandelonsteking (infectie) heb. Behoorlijk vervelend, want tegen de pijn valt weinig te doen. Behalve dan Advil en paracetamol, maar die werken helaas maar kort.
Heb nu een antibiotica gehad. Als het om een bacterie gaat op mijn amandelen, dan moet het binnen een paar dagen weer beter worden. Krijg ik uitslag van de antibiotica dan gaat het om een virus en dan heb ik de ziekte van Pfeiffer of een variant daarop. Maar goed daar ga ik nog maar even niet vanuit…
Ik ben echt al jaren niet meer ziek geweest & hoop ook dat het snel weer over is.
Verder hoop ik ook echt dat mijn kleine mannetje het niet krijgt want dat zou ik echt heel erg naar vinden.
Heeft iemand die weleens gehad en wellicht tips om toch pijn wat te verzachten. De reguliere spullen van de apotheek helpen niet. Bn vannacht in de vriezer helemaal op zoek gegaan naar een waterijsje…gelukkig nog 1 gevonden.