Ik echt te weinig

kinderliedjes ken ! … misschien ken ik ze wel maar ik vergeet spontaan de tekst, vanmiddag kwam mijn dinnetje langs, die werkt met gehandicapte kindjes, en serieus, die schut ff een heel album kinderliedjes uit haar mouw…

kind liep van de week ook 'stond erbij en kek ernaaaaawwww…'ik heb ech drie dagen lopen denken, welk liedje is da ook al weer ???
ow ja nou hehe kwartje viel, over die beren die broodjes smeren…

nou moet ik zeggen dat het haar nie veel uit maakt of ik nu bob marley of de beyounce voor haar zing, of van die gozer op zijn rooie paddestoel ze vind het allemaal prima …zolang er maar flink gebleert word…maar dan denk ik da geheugen van mij, gaat da ooit nog goed komen…

ik ga nu maar ff kijken op internet, dat ik misschien morgen avond een liedje uit me hoofd kan leren om voor haar te zingen hahaha

Pippy is geboren 17.07.2009

quote:
of van die gozer op zijn rooie paddestoel

Sorry moest weer heel hard lachen om een uitspraak van je!
Kweet niet of je digitale radio hebt, maar er zit een zender tussen met alleen maar kinderliedjes… en geloof me, na 1 dag ken je ze allemaal uit je hoofd
Groetjes Nancy

ja die heb ik, weet je ook op welk nummer zeg maar (ja misschien komt het ook daardoor want ik heb altijd 3FM mega tot 50 aanstaan…)
maar dan moet ik eens ff gaan kijken

de liedjes van babytv ken ik wel ! hahhaha
dus ik heb toen straks boven haar bed gestaan met '
wij zijn blij ow zo blij samen op de boerderij…

Zender 001! Dus de eerste die je tegenkomt (bij ons in Gemert, weet niet of jullie kanalen op dezelfde plek zitten zeg maar…)

Oja Babytv… tis dat Reza dat zo leuk vind maar wat wordt ik daar simpel van zeg!

hmmmm nee ik heb ff zitten kijken …maar die zit er niet op bij ons, ik heb wel ‘eftelingradio’ (ook net zo’n feest als babytv denk ik hahahhaa)

nou ja dan moet kind het maar ff doen met ‘wij zijn blij’ en die liedjes die mama kan onthouden en anders blijft het toch echt 'single ladies’en i shot the sherif van ons bobje!

maar ik ga eens ff kijken of ze op internet die radiozender nie hebben dan zet ik de slaptop wel aan overdag !!

http://www.kinderradio.fm/

veel plezier !

You Tube, ook een uitkomst!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

haha gozer op een rooie paddenstoel, ohww sugar die uitspraken van jou af en toe, geweldig

ik ken alle liedjes al heb ik wel moeten graven enne ik ken de cd van K3 uit mijn hoofd

Groetjes,

Michèle

nou die ga ik volgende week eens ff aanpluggen in laptop!!

K3 mag ze hier bij de buren leren want die hoor ik daar al genoeg … word ik ook een beetje lijp van, vooral van 'handjes draaien 'pfhhh

Ha ha ha morgans favoriet

Groetjes,

Michèle