Ik echt compleet kierewiet

word in de winkels rond deze tijd… ik had gisterenmorgen gewoon de week boodschappen gedaan en wat spullen voor ons gourmetavondje met kerst, dus kar vol en tas aan het hangertje… peuter in het stoeltje van de kar,kon echt niks meer bij…(viel bijna om bij de kassa…maarja had dus veel vlees en ook wasmiddel en luiers, dus da wil wel) smiddags zou pip ff bij mama blijven want ik moest ff een gourmetset halen bij de blokkert en nog het drinken, zeg maar wat wijn, beetje bier en fris, dus dat waren 2 winkels, ben een uur bezig geweest, bij de AH hadden ze nie eens karretjes meer, dus moest ik naar de andere kant van het winkelcentrum lopen… en de rij van de kassa begon halverwege het schap… echt hoe lijp word ik daarvan…zo druk kon over de koppe lopen …wat nou economische crisus denk ik, bij de blokker waren mensen een heel nw servies aan het kopen voor de kerst, die zijn gek !! en wat er allemaal bij die winkels ligt…echt een eten … serieus nie normaal… voelde me bijna beschaamt, want de halve wereld heeft honger…gelukkig voelde ik me alweer een goed mens omdat ik smorgens 20 flessen cola had gedoneerd aan serieus request die had ik ff opgespaart…

maar halleluja … nu hoef ik nie meer naar de winkel… deze week, want ik denk dat ik lichtelijk zou doordraaien… hoef alleen nog sla te halen, want ja das wel handig beetje groen bij het gourmette…en die hou je nie goed tot zondag natuurlijk, maar die ga ik mooi tijdens mijn werk op het station halen, want die winkels met al die overstreste kerstinkopers, krijg je mij echt nie meer in !!!

Pippy is geboren 17.07.2009

Oh echt joh? Hier nog niet zo meegemaakt, laten we hopen dat het niet nog gaat gebeuren. Zoals jij het beschrijft is het haast schandalig inderdaad

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

ja je hebt helemaal gelijk… en dan denk je ik ga om 1/2 10 … neee hoor vol, ik kom wel terug om 1/2 3… ook weer vol en dan moet je om 15.15 op het schoolplein staan en dat lukt je dan niet …

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Een nachtmerrie is het inderdaad, echt verschrikkelijk! Ik moest laatst in de pauze even snoep halen bij de Kruidvat, voor de afdelingspot…een rij an hier tot Tokio! Ik ben weggegaan, dat trok ik niet. En overal is het zo. Bij de AH op zondag…niet te geloven. Bomvol! En bij de Blokker laatst ook. Openen ze een extra kassa, gaan lui die net aankomen meteen daarheen. Dat kan ik dus niet hebben he! Ze moeten zeggen dat de eerstwachtenden mogen aansluiten! Nu kwam er zo’n trut aan en zij was meteen aan de beurt! Bleeeeeh!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

nou ben allang blij dat ik niks uitgebreidt doe want moet er toch echt nie aan denken daar een uur binnen te lopen bahbah …

Pff hoop niet dat dit hier ook zo is, maar ben bang van wel. Ik moet mijn boodschappen voor de kerst nog halen. Denk dat ik morgenavond maar ga, want overdag in een overvolle supermarkt met 2 kids zoveel boodschappen halen is niet handig. En bovendien slaapt Daan s’ochtends en s’middags nog erg veel. En zaterdag is de dag voor kerst, dus lijkt me ook niet handig.

Groetjes,
Sandra

nou ik zou het met voorkeur doen als de kindjes in bed liggen… gaat ook wa sneller… ken je door de winkel sjezen… zaterdag zou ik nie eens over nadenken… whhhhheee