Ik dure schoenen gekocht HAD!?

Ja, ik was vanochtend even de stad in want mama had kinderblijslag gekregen en Noah had wel weer eens nieuwe schoenen nodig… Meteen zn voetjes even laten opmeten en hij zit nu op 23… ik laat me altijd ompraten door mensen (af en toe een beetje negatief van mezelf) maar goed… ik dacht achhhh het is wel heeeel veel geld maar toe maar zon kleintje heeft wel goeie schoenen nodig… Hup naar de kassa… dat word dan 70euro alstublieft :o:O

Nou goed… een hele hap uit mn portomonee… Loop ik later de scapino even in, zie ik BIJNA dezelfde staan maar dan van Dr.Visscher…(ook een goede schoen) voor maar 35 euro!!! Afzetters zijn het bij die andere winkels…

Ik Chris bellen of hij ze niet ff wou ruilen want tjaa ik heb immers 2paar schoenen voor intotaal 105 euro…en dat word me te gek… Chris boos op mij dat ik die dure schoenen heb gekocht… Tja logisch hè maar goed, hij ze geruild en heeft gezegt dat ie ze echt te duur vondt en dat we van 70 euro wel weer boodschappen kunnen gaan doen…

Wat maakt het een kind nou uit wat voor schoenen hij aan heeft?? nu van 35 euro of van 70 euro?? Helemaal niks!!

ik heb intotaal nu weer 35 euro verdient :D:D:D
en koop nooit weer zulke dure!!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 01 Apr 2010 14:44:10

En zo heb je weer een levensles te pakken…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nora loopt ook op Dr Vissers, zijn hartstikke goed hoor!
Ze groeien zo hard joh, anders kan je elke maand wel 70 euro ophoesten, zonde!

Goeie keus, uiteindelijk!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Hier schoenen van van haren en nikes van 25 euro. Ben blij dat ze mijn voeten niet heeft (ik heb probleemvoeten). Goede schoenen tuurlijk maar zo duur is inderdaad niet nodig. Enne jij weer een les wijzer

Groetjes,

Michèle

Nou inderdaad een wijze les hahaha En iedere maand 70 euro is een beetje te veel van t goede haha!!

Pfff, dat vind ik ook te duur! Ik zag laatst hele gave schoenen van het merk Shoesme, zo lief! Maar 80,-! Ik heb ze mooi laten staan. Nu heeft Eva Geox schoenen van 32,50 en die zijn hartstikke leuk én goed! Ik ben nu nog op zoek naar sandaaltjes voor van de zomer. Max 35,- hoor. Wel fijn dat je mannetje de ruilklus op zich heeft genomen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Ja ben hem daar ook wel dankbaar voor Rainbow, Ben zelf best een scheiterd, en aangezien ik net de winkel in was geweest en direct terug zou moeten om ze te ruilen nee dat durf ik niet… maar de volgende keer laat ik ze zeker staan hahaha