Ik druk ben met

vanalles en nog wat, zo heb ik een studie opgepakt voor boekhouding, pittig maar erg leuk als je het eenmaal snapt
en daarnaast ben ik mijn huis aan het opknappen heb de keuken al bijna klaar alles gechilderd incl de keukenkastjes word erg mooi al zeg ik het zelf, zaterdag een grote schuurmachine gekocht waarmee ik zodra het weer mooi weer word de houten vloer (30m2) mee ga schuren, en morgen wand en vloertegels kopen voor de badkamer want die word binnekort ook opgeknapt (maar niet door mij hoor door manlief) en ben ik ook nog in gesprek geweest met een werk coach waar ik onwijs positief over ben want als er geen passende vacatures zijn kan ik zo terecht in een werk leer programma waar ik evt een opleiding bloembinden kan krijgen lijkt me onwijs leuk volgende week gaan we kijken wat de mogelijkheden precies zijn maar voor nu erg positief allemaal

kortom ben onwijs druk maar geniet er wel van en dat heb ik al lang niet gehad omdat ik domweg in een negatieve cirkel zat, maar omdat mijn contactpersoon van de gemeente nu eindelijk eens erkent wat voor kut leven ik achter de rug heb en dat zij vind dat ik alleen maar leuk werk mag doen scheelt al enorm natuurlijk hahaha dus sta nu weer lekker positief in het leven

before you judge me, try hard to love me

Wat fijn joh, al die leuke nieuwe dingen op je pad. Ik hoop voor je dat het allemaal heel positief gaat aflopen!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat leuk dat je zo druk bent met allemaal nieuwe dingen.

Heel veel succes met alles!

Groetjes,
Sandra

Wat heerlijk dat je zo lekker bezig bent!!
Geniet ervan, meid

Liefs, Anne

bedankt meiden

en dat doe ik zeker haha jammer dat het weer vandaag niet mee werkt adners kon ik de laatste keukenkastjes schilderen in de tuin maar er komt vast snel een dag met zon zodat ik de tuin weer in kan duiken dus vandaag even relaxen en studeren zover de kleine dat toe laat

before you judge me, try hard to love me

Zo te horen erg druk, maar wel leuk toch? Hoop dat je snel leuk werk vind.
Hopelijk helpt dat je uit de negatieve spiraal te blijven.

groetjes Ramona