Ik draag een

Hallo allemaal

Gisteren heb ik me op het forum voorgesteld en deelde mede dat ik vandaag te horen zou krijgen wat ik draag.
Het is niet te geloven maar ik krijg weer een JONGEN… en alles zit erop en eraan ongelofelijk gewoon dat zoiets kan.
Ik wil alle dames bedanken voor de lieve berichtjes, en hoop veel op het forum te kunnen vertellen. Ben nu 20 weken en 5 dagen, en ga nu met de babykamer beginnen.
Ook zou ik het heel leuk vinden als er orginele jongensnamen op het forum komen het liefs geen Hollandse maar aparte namen, zodat jullie me een beetje kunnen helpen met het kiezen voor een mooie naam.
Tot snel en allemaal veel zwangerschapsplezier, en voor de kersverse mama’s veel plezier met jullie babytjes.

kusssss,
Natasja

goh! wat leuk zeg! een jongen
gefeliciteerd.
en je vraagt om apparte namen mmmmm us effe denken

Damièn.
Diego.
Raffael
Jaden.
nightsel (weet niet hoe je het schrijft maar je spreek het zo uit)
Milian
tristan
Dylano

en verder laat mijn geheugen mij nou in de steek.
maar is dit een beetje de bedoeling van apparte namen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hoi Natasja,
Allereerst welkom hierzo !
En gefeliciteerd met je zwangerschap.
Hoe lang ben je zwanger nu ?

Ik kan je niet echt helpen met aparte jongensnamen.
Ik heb er eentje maar haha die houdt ik voor mezelf

Niet dat ik nu zwanger ben hoor, maar ik hoop toch over
niet al te lange tijd zwanger te raken en dan het liefste van
een jongetje.

Je schrijft "alweer zwanger van een jongen ", hoeveel zonen
heb je als ik vragen mag ?

Groetjes van Miranda ( mama van Joyce )

Wat leuk weer een jongen. Dat zal je oudste zoon ook wel leuk vinden. fijn dat alles goed is met de baby, dat is zo heerlijk na elke echo weet je weer even zeker dat alles goed is. Ik vond het ook zo bijzonder om te zien. Bij de allereerste echo kreeg ik toch even een brok in mijn keel terwijl ik dat niet van mezelf had verwacht. Ik ging er heel nuchter heen en hoopte alleen maar dat ze zagen dat het goed zat. Maar toen ik haar zag zo klein en toch al de vormen van een mensje moest ik toch even slikken.
Namen vinden is altijd moeilijk. Ik werk op een kinderdagverblijf en daar hoor je zoveel namen. Dinsdag kwam er weer een kersverse vader van de tweede binnen en zijn zoon heet jaeden (djeeden=zo spreek je het uit) Ik zal mijn oren open houden en ze doorgeven als ik er weer een weet.
Groetjes ietsia