wat een draken zijn het ook ! hahahaha ik wil pippy ook wel eens onder haar kont schoppen hoork hahahhaa snap je helemaal !!! tijd voor meaning bussiness
You go mama !!
Pippy is geboren 17.07.2009
wat een draken zijn het ook ! hahahaha ik wil pippy ook wel eens onder haar kont schoppen hoork hahahhaa snap je helemaal !!! tijd voor meaning bussiness
You go mama !!
Pippy is geboren 17.07.2009
Jullie hebben het vaak over de peuterpuberteit. Kan die van het ene op andere moment ‘toeslaan’?
Demi heeft vorige week keel- en oorontsteking gehad, dus heb ik hem een beetje vertroeteld. Vanaf zaterdag is er geen land met hem te bezeilen! Het is altijd zo’n lief ventje geweest, maar hij veranderd in een monster! Overal om huilen en als het niet gaat zoals meneer wil is het drama. Gillen, slaan, schoppen, gooien, ik weet me dan geen raad… Hoe moet je dit aanpakken? Ik kan dan niet tot hem doordringen. Help!!!
@demi0412, hij heeft er zeker de leeftijd voor. Maar hij is natuurlijk ook lekker verwend tijdens z’n ziek-zij en moet daardoor ook even weer wennen dat hij niet meer alles voor elkaar krijgt. Combi van beide, wellicht. Even consequent zijn en negeren wat je kan negeren, meer kan je niet doen lijkt me.
Groetjes,
M