Ik door ikkeben

best wel veranderd ben,
ik betrapte me er laatst op bij een ander topic ,waar er verteld werd dat een zus alles voor de kids opruimde, een van mijn reacties was , gaat ze dat op school ook voor hem doen als de juf zegt dat hij moet opruimen?? later bedacht ik me dat ik het zelf ook deed een tijd terug.
ik deed alles in het gezin maar dat is verleden tijd haha
de kids ruimen zelf op maken hun eige ontbijt (op de kleine na dan he)
de oudtse maakt zelfs zo nu en dan toast voor mij haha
ook hun eige kamer maken ze schoon van stofzuigen tot dweilen

ja waar ikkeben al niet goed voor is haha

before you judge me, try hard to love me

Grappig dat je door ikkeben zo veranderd bent.

Hoop voor je dat je er blij mee bent, maar dat zal vast wel. Toch wel heerlijk dat je oudste zelfs toast bij je komt brengen.

Groetjes,
Sandra

aangezien ik zoveel meer extra vrijtijd heb hahah ben ik dr zeker blij mee.

Ha ha ha ik hoorde je nog je weerwoord geven dat dit was wat je wilde en dat het goed was zo. Ben blij om te lezen dat je nu toch iets meer ikke tijd hebt en dat je jongens ook weten hoe de stofzuiger werkt

Groetjes,

Michèle

Fijn dat je niet meer alles zelf doet, en voor de jongens ook fijn om zelf taken te hebben. Zoals we een poos geleden al tegen je zeiden: zeker als ze ooit op zichzelf gaan wonen, is het fijn als ze weten hoe ze dingen in het huishouden aan moeten pakken. Dan is de omschakeling niet zo groot en heb jij ook meer rust als je weet dat ze het zelf echt wel redden en dat je niet telkens hoeft te gaan helpen met van alles.

Geniet van de nieuwe situatie!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 16 Jan 2011 12:16:34

Goed gedaan, lang leve Ikkeben!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

michelle ja indd toen vond ik dat ook echt goed en was ook super overtuigd van mijn aanpak maar langzaam aan ben ik toch gaan inzien dat het ook anders kan hahaha en ik hoop natuurlijk nog steeds dat ze thuis blijven wonen tot ze gaan trouwen maar zo niet dan kunnen ze iig voor zich zelf zorgen.

en voor nu heeft mama wat meer mama tijd hahaha

en ze vinden het MEESTAL ook niet erg om een klusje te klaren voor mama

als het weer zaterdag is (dan moeten ze de slaapkamer schoonmaken ) hoor je wel een diepe zucht haha maar ze zzijn ook trots als ik ze een compliment geef

Geniet maar een beetje van de extra vrije tijd
lekker he

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin