Ik door Eef 'eagle eye' geld bespaarde?

Eva en ik waren samen gaan winkelen. Ze zat in de buggy, al was ze daar niet zo blij mee. Toen we bij H&M klaar waren, wilde ze echt los en dat mocht toen wel. Ik kocht een paar nieuwe schoenen en toen zei de verkoopster: ‘We hebben een paasaktie. Hier in de winkelcentrum liggen eieren verstopt en als je die vindt, krijg je korting!’ Ik had helemaal geen tijd om eieren te zoeken, de meter tikte en wilde nadat ik mijn gave sleehak muiltjes (hihi) had afgerekend naar huis. Eva liep achter me te dralen. Ik had haar al 5x geroepen en wilde net naar haar toe gaan om haar mee te trekken, toen een man zei: ‘Maar ze heeft iets gevonden mevrouw, een ei waarmee je korting kunt krijgen!’ Ik, meteen geïnteresseerd: ‘Een kortingsei? Dat is mooi!’ En ja hoor, Eva had een onzichtbaar eitje gevonden! Het lag op een pilaar en een volwassene zou het echt nooit gevonden hebben! Ze zei: ‘Kijk mama, een eitje!’ en gaf me een ei. Van die schoenenzaak waar we net waren geweest! Eentje met 30% korting! Ik was megablij en ging terug naar de winkel om te vragen of ik die korting alsnog kreeg. En dat kreeg ik. Doordat Eva zo liep te treuzelen en haviksoogjes (eagle eye) heeft, bespaarde ik 20,-!

Voortaan mag ze van mij dralen in een winkelcentrum hoor, straks win ik dankzij haar een nieuwe auto! Yeah, dream on! Maar 20,- korting is ook mooi toch!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

super Eef! 20 euro is toch al mooi meegenomen.

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

wauw leuk, zo wil je wel vaker gaan shoppen!
Ook wel tof van die winkel dat ze je alsnog de korting gaven trouwens.

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

Ja he? Ik denk: ik probeer het gewoon. Ik had het ook wel een beetje flauw gevonden als ze het niet hadden gegeven trouwens, aangezien er iets van 5 minuten tussen de koop en het vinden van het eitje zat. Maar gelukkig was die man ook zo aardig om de korting te geven, fijn!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wat goed! Jammer dat er niet vaker van dat soort eitjes te vinden zijn haha. De schoenen al ingelopen?

Jordan Pharrell is geboren op 25.10.2010

Oh als we morgan en eef samen op pad kopen winnen we die auto geheid hoor als die er tussen want hier nog een die alles ziet, ik hoef maar iets in huis te veranderen zo klein dat het niet opvalt en mevrouw ziet het.

Groetjes,

Michèle

Dat is nog eens leuk shoppen zo, met dank aan Eagle Eye!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat grappig!

Op die manier is het idd niet erg dat het allemaal wat langer duurde.

Groetjes,
Sandra