Ik doodmoe wordt

van alle instanties die maar dicht zijn vandaag. Ik wil de FNV bellen om een rekeningnummer te wijzigen want dat kan niet via de site zijn dicht vandaag vanwege hemelvaart, belastingdienst om iets te checken dicht vanwege hemelvaart, noem maar op allemaal dicht vanwege hemelvaart. Snapt en weet niemand dat hemelvaart op DONDERDAG is en dat het vrijdag is vandaag. Tuurlijk ik ben maandag ook thuis maar ik had alles bijelkaar en dan kan het allemaal weer niet want ze gooien gewoon de tent dicht. Geloof me ik heb gewoon altijd moeten werken hoor de dag NA hemelvaart…

Groetjes,

Michèle

Nou hier hetzelfde verhaal… Ik wou eindelijk eens, na weken van uitstel, de hele administratie eens even ordenen (nou ja even, dat zal uuuren werk zijn) en daarbij moet ik ook achter heel veel instanties aan bellen… Maar inderdaat ook alles gesloten ivm hemelvaart:S Heel iritant, want zo kom ik geen stap verder!

Nu zit ik de hele dag al niks te doen, terwijl ik mij eigenlijk had voorgenomen om mijn kledingkast dan maar uit te gaan mesten… pfff

Groetjes Anouk

ikw eet niet beter dan dat er de vrijdag na hemelvaart gewerkt wordt. Zie dat eigenlijk ook bij anderen, of je moet zelf hebben aangegeven een vrije dag in te leveren. echt irritant als de instanties dan dicht zitten…grr…tja, ambtenaren he!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Idd, de ambtenaren en semi-overheidsinstanties hebben allemaal een brugdag. Het bedrijf waar ik werk is ook gewoon open. Ik heb lekker vrij want ik heb m’n laatste dagje zwangerschapsverlof

Groetjes Natasja

@ Bakmamma wacht maar als jij een instantie nodig hebt op deze dag…

Groetjes,

Michèle

Ik werk ook bij de Rijksoverheid en wij zijn vandaag ook vrij, een verplichte vrije dag. Daarvan hebben we er 2 per jaar en vandaag is er één van. Nou ben ik altijd vrij op vrijdag, dus voor mij maakt het niets uit, maar goed. Ik snap dat het irritant is, maar ja…

Groetjes,
M

Ik snap idd dat dit heel irritant is. Maar volgens mij is bij heel veel bedrijven de dag na hemelvaart een verplichte vrije dag. Nu heb ik nog verlof en werk normaal ook niet op vrijdag. Maar bij mijn werkgever (werk bij een detacheringbureau) is het ook een verplichte vrije dag. Eigenlijk altijd waar ik gewerkt heb was dit een vrije dag. Mijn man had vandaag ook lekker vrij, dus heerlijk van genoten.

Groetjes,
Sandra

Hier geen ene vrije dag van die 2 voor mijn man… Hij moest werken met Hemelvaart en ook gisteren en vandaag moet ie… Tja, risico van het vak zeggen we dan maar (hij is BOA)…

Hier ook een verplichte vrije dag. M’n man moest dan wel werken, m’n moeder had ook verplicht vrij en m’n vader moest ook werken.

Lilypie Fifth Birthday tickers

Nou ja het is weer voorbij en ik ga maandag wel weer bellen.

Groetjes,

Michèle

Ik heb vrijdag ook gewoon gewerkt hoor.
Nou ja, gewoon: het werd een lange dag.
En vandaag ook nog een en ander gedaan, wat gisteren
niet meer op tijd lukte.

Maar goed, zo kunnen we maandag wel volgens planning weer verder.

M.

ja overheid en semi-overheid bedrijven zijn allemaal dicht wor ! blokdag noemen ze da, ik had namelijk ook vrij hahahhaa

Pippy is geboren 17.07.2009

ja mensen zijn vaak vrij de dag na hemelvaart,omdat werkgevers hun personeel een verplichte vrije dag geven en dan hebben ze gewoon een extra lang weekend. de mensen die dan toch moeten werken doen het op halve kracht. de fysio hier was vrijdags zelfs dicht.

Ach ze zijn vandaag wel aan het werk maar het is alleen maar: ‘een ogenblik geduld alstublieft’. Ben blij dat het een 0800 nummer is…

Groetjes,

Michèle