pfhhh … ik weet niet wat ik heb… heb er duidelijk ff genoeg van geloof ik, heb zo’n kort lontje, en absoluut weinig geduld met mijn ‘ik probeer je lekker uit peuter’…wat een drama… en hoe humeuriger ikzelf ben, hoe meer zij zich gaat verzetten…echt niet te harden af en toe ! gisteren ben ik na het eten me bed ingekropen ik was er helemaal klaar mee… pff ik stond op standje ‘ontploffing’…
weet nie wat het is, ben nog ongesteld ook, dus daar zal het wel mee te maken hebben … hoop ik !
gelukkig heb ik ff een weekend ‘no mama’ voor de boeg… dus kan ik ff uitrazen…we hebben zaterdag een feessie en ik heb al met me ma geregeld dat zij zaterdagmiddag bij haar komt en dat ik haar zondag om een uur of 4 pas op hoef te halen zodat ik ff me roes uit kan slapen, ben dr echt ff aan toe, hopelijk kan ik er dan weer ff tegen, want ik vind mezelf op dit moment ff geen leuke mama…
(weet dat het wel weer over gaat maar moest het toch ff kwijt… ze kunnen dan ook overal een probleem van maken, welk plaatje er op dr luier staat, nee ik wil een ander koekkie, nee ik wil die kant op , nee ik wil nu niet braaf in de buggy en ik ga al helemaal niet braaf zijn in de auto… agghhhrrrrr)
Pippy is geboren 17.07.2009