Ik dit weekend los ben gegaan?

Ik schaam me een beetje… Ik was 6 kilo afgevallen met een dieet, dat ik de afgelopen 8 weken heel goed heb gevolgd. Ik was superblij met het resultaat en dacht dus: dit weekend mag ik van mezelf een frietje. Dat gebeurde…En in plaats dat ik het daar toen bij liet…vrat ik mezelf helemaal vol! Ik heb veel gesnoept, ik dronk een rosé en at bij mijn moeder een appelflap…Ik denk dat ik nu al wat ben aangekomen weer, al durfde ik niet op de weegschaal. Het was echt van de gekke en ik baal toch wel dat ik geen maat kon houden! Dat is natuurlijk het moeilijkst: maat houden en op gewicht blijven! Zucht, waarom zijn er toch zoveel lekkere dingen? Ik heb er wel van genoten, maar moet nu op de blaren zitten… GRRR. Ik vertel het hier als ik trots op mezelf ben, maar ook als ik van mezelf baal. Nu dus!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oooooh ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt! Zo herkenbaar Er zijn ook gewoon te veel lekkere dingen! Ik was vorige week maandag begonnen met mijn dieet, maar na een hele dag keurig gegeten te hebben, pakte ik 's avonds zonder er bij na te denken 1-2-3-4 koekjes bij de koffie! Toen ik ze op had dacht ik sh*t! Ik was aan de lijn… Gewoon vergeten, haha! En ik ben nog erger dan jij, want ik vond toen al dat alles verpest was en heb me de hele week weer niet in kunnen houden! En dat was ook wel erg moelijk geweest, want er was nog zo veel lekkers in huis! Van de feestdagen en de kerstpaketten enzo…

Nu is de voorraad lekkers zo goed als op, en vandaag begin ik weer van voor af aan, en dan nu echt heel keurig! Maar de overgebleven taart van gisteren (Jessey’s verjaardag gevierd) staat me de hele tijd aan te kijken… zucht Aaaaarg wat moeilijk!!!}

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Ik ben ook niet braaf geweest afgelopen weekend. Veel te veel suiker binnen gekregen en vanacht slecht geslapen omdat ik steeds moest plassen. Dus ik heb mezelf er goed mee. Maar ja ik kan gaan simpen of ik zeg was lekker en nu weer opletten. Als jij dat nou ook doet rainbow dan weet je foei stoute meid, maar het was wel lekker en nu weer braaf zijn

Groetjes,

Michèle

hahaha rainbow , toen ik het berichtje aanklikte, dacht ik ow die rainbow is een avondje uitgegaan en belande kotsend in de voortuin hahahaa! van de alcohol hahaha,nee sorrie !

ja meis, die lekkere dingen he… lijkt me echt super moeilijk aan een dieet doen, ik doe het dan ook gewoon niet,maar ja gelukkig hoeft het ook niet echt, maar ik ben wel supertrots op jouw, 6 kilo!!! man man wat goed !
nou klein terugvalletje dit weekend, nie schuldig over voelen want voor de verderrest doe je het zo keurig, keep up girly!!!

Pippy is geboren 17.07.2009

Ach joh, niemand is perfect Jij hebt het 8 weken super gedaan en dit was een beloninkje voor jezelf. Vandaag even balansen en je zit weer helemaal goed!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ik denk…die is flink op stap geweest maar nee hoor dat viel even tegen
meis kom op oke dieeten prima, maar die paar extra hapjes daar kom je echt niet meteen weer 3 kilo ofzo van aan hoor! niet te druk maken, je hebt je even laten gaan en nu moet je weer zeggen: zo en nu ga ik er weer voor! je kunt het meid! en je eigen niet schamen. ik zeg altijd: wie niet lekker durft te eten, heeft niet geleefd. en zo is het maar net!

Hahah dat was even lekker genieten toch?
Nu weer even een balansdagje ertegenaan en je merkt er niks meer van!

Hahahaha. Ik en op stap? Ik ben nooit een stapper geweest en nu we kids hebben, zie ik noooooit meer een discotheek van binnen! Wel een café dus, waar ik gisteren heerlijk zat te pimpelen!

Vandaag heb ik ook geen maat gehouden…Het gaat mis hier met Rainbow! Dus ik heb papa net de laatste reep chocolade gegeven en nu is veel OP in de kast. En ik koop NIKS. Echt bizar hoe ik me heb ontpopt als een Holle Bolle Gijs! Ik voel de kilo’s eraan vliegen, als het ware!

Rainbow moet weer in het gareel, terug naar de 57 en dan houden! Enne Snoekie, ik herken dat, dat je op maandag netjes begint en dan meteen de fout in gaat. Ik ben dan ook zo iemand die het dan opgeeft en die dan de week daarop weer gaat beginnen…Met Slinc lukte het afvallen perfect, zonder trek, maar nu moet ik mezelf weer even flink herpakken!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hihi ik dacht dus ook toen ik de titel las, die is flink gaan stappen.

Balen joh dat je zo de fout in bent gegaan. Maar goed het is gebeurd en ik hoop dat je je weer kan herpakken. En dat het nu weer goed gaat.

Groetjes,
Sandra

Ow ik ken het als geen ander, alleen moet ik geen 6 kilo kwijt maar ongeveer 26 Er zijn idd gewoon veel te veel lekkere dingen en ik kan me nooit inhouden als ik boodschappen ga doen. Maar ik ga er wel weer voor binnenkort, mijn voorraad snoep/chips/chocola is bijna op… Cruesli heb ik al in huis dus ik ga ook weer iedere dag ontbijten… tussendoor ontbijtkoek… voor de rest normaal eten en niet snoepen… Was afgelopen zomer al 6 kilo afgevallen, maar die zitten er dus mooi weer aan, gelukkig niet meer dan dat… Hopen dat het snel goed weer wordt, dan kan ik 's avonds weer rondjes polder lopen zucht