...ik dit keer ook mee ben geweest

…naar het strand

Lekker onzinnige en onbelangrijke topic dit
Maar ik dacht: laat ik ff vertellen dat ik OOK een keer mee ben geweest naar het strand.
Twee weken terug gingen mijn moeder, tante, Stephan, Vivien en Cheyenne dus naar Zandvoort en kon ik niet mee vanwege die buikpijn etc.
Was toen net naar het ziekenhuis geweest om die reden.
Afgelopen zondag ging mijn moeder onverwachts weer een paar uurtjes naar Zandvoort. Steef weer mee en mijn tante ook.
Ook toen had ik teveel last om mee te gaan.

Maar vandaag zijn we gewoon gegaan!
Gezellig, Peet, ik , Stephan en mijn moeder. Peet dus tussen de nachtdiensten door (Zandvoort is ongeveer 1,5 uur rijden voor ons)
Het was heeeeeerlijk weer (eindelijk!!!) en we hebben 4 uur aan het strand gezeten.
Ikke dus op een fatsoenlijke campingstoel hahaha!
Het was leuk en Steef heeft heerlijk zandkastelen gebouwd etc.
Ik hou niet echt van op het strand zitten/liggen (verveel me te gauw ) maar vandaag was gewoon leuk.
Niet te lang, niet te kort en dus niet zo saai
Eigenlijk was het wel leuk om Peet ook eens “fatsoenlijk” te zien (die heeft het zooooooo druk de laatste maanden (elke nacht nachtdienst enzo)
Dus…ik kan dr weer ff tegenaan zeg maar

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

OOOOOOOOO heerlijk effe bijgetankt dus. Toppie dat je zo`n leuke dag had, dat zal je zekerszzzzz goed doen. Whahaha ook leuk dat je Peter weer eens FATSOENLIJK hebt gezien hihihihi

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

quote:
Whahaha ook leuk dat je Peter weer eens FATSOENLIJK hebt gezien hihihihi

Tsja, hoe zeg ik dat ànders ??
Meestal zie ik hem ff tussen het slapen door enzo. Errug weinig normaal gesproken.
Vaak "vluchtig"
Zo beter uitgelegd? Hahahaha

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Oh leuk hoor, was vast heerlijk op het strand, was het ook zwemweer of niet?
Oh ja balen als je je vent zo weinig (fatsoenlijk) ziet he?

Nou heerlijk je bent weer bijgetankt dus!!

Enneee onzinnige topics bestaan niet hoor, ik vond het leuk te lezen

Groetjes Nathalie & Co

hihihi ik vatte m wel al hoor Bieb, was gewoon komisch om zo te lezen. Ben blij dat jullie zo lekker tussendoor even heerlijk genoten hebben.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

hahahaa ik moet ook lachen om die zin hoor,tis net hoe je hem leest hahhahaa

nee geintje bieb

ben blij dat je heb kunnen genieten op het strand en dat je peet lekker heb kunnen zien fatsoenlijk dan he

Whahahahahahahahaha!
Lekker hoor, zeg ik ook eens wat
Vatten ze het meteen op alsof ik hem normaal gesproken alleen “onfatsoenlijk” zie hahahaha

Ik wilde trouwens een paar foto’s plaatsen maar dat lukt ff niet.
Volgende keer beter

O ja, zwemweer was het wel, hoewel het water maar 18 graden was (brrrr)
Maar Stephan heeft besloten dat hij nu maar eens “bang” is voor de zee, na jarenlang enorm “watervrij” te zijn geweest
Ach…zoveelste fase

whahahhahahah ik vind het wel humor hoor,leg dubbel hier