Ik dit jaar

wel meteen geslaagd ben voor een leuk zomerjasje voor Morgan. Wij moesten net even weg naar het winkelcentrum waar ik ooit bij H&M gewerkt heb (en ze overigens ook geen diploma’s van me hebben) maar wel een heeeeeeel lief leuk roze zomerjasje hadden voor Morgan en Morgan hem ook heel leuk en mooi vond. En na alle ellende van eerst de zomerjas en daarna de winterjas die ze nergens mooi vond meteen gekocht. Ze kan hem vandaag meteen lekker aan op de fiets.

Groetjes,

Michèle

Da’s fijn! Het is inderdaad uitstekend weer voor een zomerjas, veel fietsplezier!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Dank je. Ze ligt nu lekker in knorrie knorrie land maar straks gaan we weer even fietsen. Denk even jas showen bij pappa in de winkel

Groetjes,

Michèle

Wat fijn dat je zo snel geslaagd bent voor een jas. Hier precies hetzelfde. Vorig jaar duurde het heel lang voordat we een leuke jas konden vinden. Het was toen ook niet zo dat ik ze niet mooi vond, maar dat er gewoon heel weinig waren. En juist die er waren vond ik niet mooi. Dit jaar vind ik de keuze veel groter en zijn wij ook in de 1e winkel geslaagd.

Groetjes,
Sandra

ooh super!!
ik wilde vandaag ook een jasje kopen maar heb besloten het niet te doen ik doe het wel met vestjes dit jaar. het heeft weer genoeg gekost allemaal. koop wel een simpel iets erbij.
maar ik kon zoiezo niks stoers vinden eigenlijk voor de zomer. jij bent bij H&M geslaagd he? daar heb ik nog niet gekeken.
als ik daar wel wat vind koop ik het alsnog anders hou ik het bij een vestje

@ sandra ja terwijl ik bij zeenamn en c&A vorige week echt niks vond dat leuk was of betaalbaar. 45 euro voor jasje vind k echt te duur. Was bij de Hennes nu 30 kwijt maar daaronder kom je toch bijna niet, ja einde zomder als het niet meer nodig is.

@ Inge inderdaad H&M

Maar weet je wat echt erg is. Ik heb toen in 86 een leren jasje gekocht bij de H&M, de meeste kennen hem wel van foto’s. Die kan ze ook nog aan alleen is dat meer een lente/ herfst jasje…

Groetjes,

Michèle

Wat vond papa van het jasje, Michèle?

@Inge, ik kon ook weinig stoers voor Erik vinden. Maar hij heeft nu deze, uiteindelijk toch een gave gevonden:

Groetjes,
M

@ Mriek pappa vond hem ook heel leuk. en die van Erik is ook stoer hoor.

het is deze trouwens:

Groetjes,

Michèle

Fijn dat papa hem ook leuk vond! Wat een zoet meisjesjasje, heel gaaf.

Groetjes,
M

Ja het is echt een meisje meisje jasje, en helemaal toen ze ook nog twee speltjes in der haar had gisteren, maar ja ik heb dan ook echt een meisje meisje

Groetjes,

Michèle

wauw michele wat een leuk jasje zeg!
echt een diva jasje

Ha ha ha inderdaad. Mijn eigen divaatje, zeker als ze ook haar roze zonnnebril nog eens op heeft

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 03 Apr 2011 09:01:34

hahahha handtasje geven van gucci

Zeheeft een heel fout roze handtas van cosmo roze met zwarte luipaardprint…

Groetjes,

Michèle

haha echt geweldig!
heeft ze ook oorbellen nee toch?

Neeheee daar vinden we haar nog veel te jong voor, maar ze wil ze wel net als acrylnagels die wil ze ook al, die ziet ze bij mamma

Groetjes,

Michèle

hahaha nee groot gelijk vind ik ook hoor, ik ben van mening dat een kind zelf moet kunnen zeggen: ik wil oorbellen. en dat kan niet op een peuter leeftijd.
maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
ooh ja die acryl nagels hihi rico vind dat briljant
zegt hij: mooie hagels!

Oh ze zegt ht regematig zelf hoor. van mamma magk oorlbellen, maar ik vind haar domweg nog te jong. Ze zit nog steeds overal met der handen in en aan en dan weer aan die belletjes nee hoor komt later wel als ze wil. Enne morgan ook zeker als ik net weer geweest ben en ik heb weer wat nieuws dan is het laas even kijken mamma. Oh wat mooi, mooi nagels zeg. Echt mooi.

Groetjes,

Michèle

@Michele: ja maar wat ik al zei: een peuter vind alles leuk en prachtig, maar daarom zei ik ook al een kind kan wel zeggen das mooi maar het ook echt willen kan niet op een peuter leeftijd. dat is meer hebbuh hebbuh gedrag, en later vinden ze het misschien geen gezicht.
kan toch?

Nou ja denk dat dit meisje meisje er later ook nog heeeel blij mee is

Groetjes,

Michèle