Ik die 2kamerappartementen nie wil

Jonge jonge, ik ben al een paar dagen op internet aan het kijken, ik wil graag lekker op vakantie, appartementje ofzo, wij hebben een keer in monaco in een soort hotelappartement gezeten, gewoon woonkamertje, badkamertje, keukentje, slaapkamer… een soort complex gewoon… da wil ik nu ook ! maar die sites bepalen allemaal automatisch dat ik met mijn peuter in mijn slaapkamer moet liggen… of dat kind een eigen kamer krijgt, en pa en ma maar in de woonkamer moeten gaan legge…
pfhhhhh irritant, ik wil gewoon zelf een slaapkamer, (als pa dan tv wil kijken, ken deze mama lekker lezen in de slaapkamer) en kind ook een kamertje voor zichzelf…lijkt wel een onmogelijke vakantie keuze… pfhhh sukkels…
nou monaco hoeft dan nie, bedoel in de buurt is ook leuk, of anyways in frankrijk ergens aan zee…
zo’n dolle wensen heb ik toch nie, of ben ik nu gek ?

Pippy is geboren 17.07.2009

ja het is hoogseizoen,en je wilt idd het onmogelijke niet, maar je moet wel hard zoeken

Maar het is heel normaal in “vakantieland” om je kamer te moeten delen met je kids…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

ja ik vind zowieso het ’ vakantieconcept best appart’ alsje er heel logisch over na gaat denken:

(sommige ) dus ik zeg ff ’ we’ … willen heel het jaar groter wonen als we in ons huis rondlopen, en dan gaan we in de zomer, voor de ’ ontspanning’ 3 weken in een stacaravan zitten…

vind dit altijd best grappig …

Wij zijn de afgelopen 2 jaar naar Griekenland op vakantie geweest.
En inderdaad in een 2-kamerappertement.

En eigenlijk is het ons super goed bevallen. Seth lag in de slaapkamer en wij in de woonkamer. Overdag ben je de hele dag weg. En in de avond zaten wij buiten tot we naar bed gingen, geen probleem!

Liefs, Anne

Wij zitten meestal in Fuerteventura en dan inderdaad in huisjes waar je gewoon een bank hebt en eettafel en aparte slaapkamers. Wel zo makkelijk inderdaad
Kijk zoiets: http://www.barcelo.com/BarceloHotels/en-GB/Hotels/Spain/CanaryIslandsFuerteventura/ClubElCastillo/Home.htm

Mn vriend en ik hebben vaak zat gewoon in een hotel geslapen, was voor ons stukke goedkoper maar mn vriend zijn ouders zaten met zijn zusje wel altijd in zulke huisjes.
Ik denk dat wij daar nu met Sylvie ook eerder voor zullen kiezen. Maar helaas gaan we dit jaar niet op vakantie…

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

En een vakantiehuisje dan ipv een appartment? Wij gaan nu naar een huisje met aparte slaapkamer voor ons en Erik. Vorige keer hadden wij dat inderdaad ook niet en dat is ons ook niet goed bevallen. Een paar weken geleden geboekt, gewoon goed zoeken en dan vind je misschien nog wel iets!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

ow kei mooi dat huissiehotel appartement, maar ook ik ben een vliegheld op sokken… dus daar ga ik ook ff nie aan beginnen, dan is mama 5 dagen aan het bijkomen van de reis, ik klapper altijd gewoon liever met me wagen …
(maar kei mooie accomodatie)

thanks bakmama, want die site van vacanselect was ik aan het zoeken, kon er niet meer opkomen, maar ja in de tijd dat wij op vakantie willen, zijn alle mobile-stacarvans al volgeboekt…
maar zoiets bedoel ik… vind ik ook prima als ik maar 2 slaapkamers heb, ik zal het vanaovnd nog eens met man overleggen, want ja monaco vind ik heerlijk, maar ja meestal zit je daar hoog, en hebbie alleen een balkonia om te zitten… savonds dan… dus da’s nie idiaal… ja en ik ga gewoon ff praten als brugman, want ik wil eignelijk nie naar frankrijk ik wil naar italie, daar versta ik die mensen teminste gewoon, en dat tempramentcultuurtje ken ik beter handelen, maar ik ga eens ff kijken op die vacanselect, want die site had ik nog nie aan een onderzoek onderworpen

@Bakmama: Klopt ik heb ooit mn hele hyves weggeknikkerd en een nieuwe gemaakt Vandaar dat veel foto’s er niet meer op staan, maar zal binnenkort weer eens foto’s plaatsen
Jammer dat jullie niet durven vliegen want Fuerteventura is zooooooooooooo mooi en heerlijk weer (niet te warm, lekker windje altijd) en zooooo rustig! Ideaal voor met kids!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Wij kijken altijd in het boek van Vacansoleil en boeken dan via de camping, veel goedkoper en meestal luxere huisjes…

Paar jaar geleden naar Noord Italië geweest, heerlijk!
Maar als je naar Monaco wilt en je wil niet vliegen… hoe lang rij je er dan wel niet over?

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers

heb gisteren nog ff zitten speuren en heb ff met manlief besproken, we kijken ff misschien toch een lastminut dan mot ik me maar ff over die vliegangst heen zetten, uurtje of 4 in het vliegtuig is wel top zeg maar … want het zit allemaal ramvol… en anders ga ik inderdaad gewoon campings zelf bellen want via die sites heb ik weinig kans, of er mot nog geannuleerd worden…

ja monaco viel wel mee moet ik zeggen, maar goed was wel zonder kind he, we hadden een dikke huur wagen dus met 210 door duitsland geplankt, weinig gestopt… als je voorbij verona bent, want we zijn via italie gereden is nog een paar uur dus viel wel mee,en langs het gardameer en milaan ligt een dikke snelweg, ja alleen in monaco heb je van die bergweggetjes, en da’s wa minder, (de weg van manoca naar nice en st tropez is dan weer 4 baans asfalt…en recht…) maar met haar zou ik het niet meer in 1 keer rijden hoor dan zou ik ff een hotelleke pakken halverwege…