Ik denk

dat lucas last heeft van de laatste kiezen die doorkomen.
Zeker weet ik het niet. Zo is er een hele grote rode bobbel en een dag later weer niet. De laatste paar dagen is hij niet zichzelf. Heb vanacht weer een zetpil moeten geven, alleen maar huilen en niet rustig te krijgen.

Nu ben ik niet iemand die absoluut geen zetpil geeft maar wil hem toch ook niet volstoppen.
Chamodent en dentinox werken niet.
Iemand nog tips want het is echt heel zielig voor het manneke. Weet met zichzelf geen raad.

Ben benieuwd.

Groetjes Miriam

helaas werken dentinox en chamodent al niet, ken je de bijtringen die je in de koelkast bewaard? die zijn soms ook een uitkomst, lekker koud knabbelen
Erg he voor zo’n mannetje die rot kiezen en tanden

lekkere waterijsjes hmmmmmmmmm

groetjes bianca

Bijtring gaat helaas niet, is te ver achter in zijn mondje. Daar kan hij met de bijtring helaas niet bij. Heb het ook al met iets anders geprobeerd maar het geeft hem geen verlichting.
Hij ligt nu voor een uurtje op bed, dan komt hij even tot rust.
Gelukkig gaat dat wel goed bij hem, maarja daar kan hij niet de hele dag liggen.

We zullen wel zien.
Kan misschien wel een klein ijsje proberen, heb echte hele mini ijsjes in de diepvries.
Als hij dat doet want eten gaat heel slecht. Zelfs een koekje of snoepje wil hij niet. Wil toch wel wat zeggen.

Bedankt voor jullie tips.

Groetjes Miriam

Nee daar weet ik ook niets voor helaas. Bij mij hebben ze er geen last van gehad, gelukkig. Maar toen mijn verstandkiezen door kwamen (ja, even allemaal lachen, ik ben nog kiezen aan het krijgen!!), wist ik gelijk hoe het moet voelen hoor voor die kleintjes. Wat een PIEEEEEEP gevoel zeg. Het voelt heel rauw en rood aan zeg maar. Is er niet iets van VSM wat kan werken? Ff vragen bij apotheek of drogist anders.

Nou Lucas, ventje, veel suc6 met die vervelende kiesjes hoor. En zodra het puntje er door is, dan is het goed. Trouwens 1 van die middeltjes, zorgt er voor, dat het tandvlees zacht wordt, zodat de kies er sneller door kan komen, dus niet dat het pijnloos wordt. Weet niet meer welke dat was. Chamodent of de Dentinox, kun je ook ff navragen! Want dat is ook goed natuurlijk, dan is ie er sneller door heen.

Suc6!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hee Mo, zal het morgen es navragen bij de drogist. Chamodent werkte niet bij de tanden, dus bij de kiezen hoef ik het dan helemaal niet te proberen. Maar ga morgen wel ff navragen of er dan nog iets anders is om idd het tandvlees zacht te maken.

Moet morgen ook naar de dokter met hem. Vandaag toch maar een afspraak gemaakt. Even laten luisteren naar zijn longen. Kon ook de oortjes zijn zei de dokter, ik denk het zelf van niet want hij slaapt goed. Met andere woorden als hij plat ligt heeft hij nergens last van en dat is bij oren toch wel een ander verhaal. Was de ha het ook wel mee eens.

Het is toch zo zielig. Hij is helemaal uit zijn doen. Gaat bij je weg, lacht even en 5 passen later staat hij alweer huilend bij je en wil hij weer bij je liggen.
Jullie snappen wel dat ik het voor vandaag wel weer heb gehad. Hij heeft voor het naar bed gaan ook een zetpil gekregen. Zo’n dagje dat is 1, maar hij moet wel lekker kunnen slapen.

Wordt vervolgd.

Een hele vermoeide Miriam

hoi, misschien heb ik een tip voor je: Bij je huisarts kun je vragen om een lidocaine, (of is het licodaine?) oplossing. dat kun je met een klein bijgeleverd kwastje op de pijnlijke plekjes smeren en dat verdoofd. Is verder niet schadelijk voor de gezondheid, mits je je aan de voorgeschreven hoeveelheid houdt. Sommige huisartsen echter zijn er niet zo “vrijgevig” mee. Toen ik in mijn zwangerschap heel erg veel ontstekingen in mijn mond had, kreeg ik het ook.Toen zei mijn huisarts, toen ik vroeg of dat schadelijk was voor de foetus, dat hij het ook wel eens voorschreef aan babys en kleine kinderen die last hadden van ontstekingen in het mondje, of extreem last van het doorkomen van tandjes. Het werkt een paar uurtjes… Ik hoop dat je er iets aan hebt, succes!

Bedankt Corrine, ga ik zeker vragen!!!
Je hoort het nog wel.

Groetjes Miriam

We zijn bij de ha geweest en Lucas heeft dus toch een middenoorontsteking! Daar schrok ik toch wel even van. Dus Lucas krijgt nu gewoon paracetamol.

Vrijdag terug en als het dan niet over is toch antibiotica.

Enne, Corrine, als de oorontsteking over is en Lucas gaat niet beter eten dan moet ik terug. Krijg ik het middeltje waar jij het over had. Hij begon er zelf over!

Even afwachten dus.

Groetjes Miriam

Nou, ik duim hoor!!!, Liefs, Corrine