Ik denk dat ik zwanger ben

Hallo allemaal,

Momenteel willen we een tweede kindje. Bij mijn eerste zwangerschap was mijn lichaamstemperatuur een week voor mijn ongi gestegen van 37 graden naar 37,5. (en bleef zo tot mijn ongi). Nu ongeveer 3 dagen na mijn eisprong is hij weer 37,5 graden. Normaal voor mijn ongi is ie 37 graden. Ik lust ineens geen suiker meer in mijn thee (wordt ik misselijk van). Mijn borsten voelen gespannen. Mijn reuk is ook sterker (ruik dingen die andere mensen niet opmerkten). Ik ben ervan overtuigd dat ik zwanger ben. Wat denken jullie?

Groetjes Jessica

Tja…er zit maar één ding op: een test doen als je overtijd bent. Ik denk dat niemand van ons het antwoord kan geven via de digitale snelweg

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Het is altijd heel moeilijk te zeggen. Je symptomen van een eerste en tweede zwangerschap hoeven namelijk niet hetzelfde te zijn. Sowieso zijn bij alle vrouwen de zwangerschapssymptomen anders.
Wanneer is je nod? Ik zou gewoon wachten en dan gaan testen. Dan heb je duidelijkheid.
Dat jij je echt zwanger voelt kan best betekenen dat je het ook echt bent, maar het kan ook dat je lichaam je voor de gek houd omdat je het zo graag wil.
Dus even geduld nog tot je nod en dan testen maar!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

wie was erbij ? ik kijk even in mijn glazen bolletje…

nee alle gekhied op een stokje, testen als je nod hebt en dan heel blij het hier verkondigen natuurlijk

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik zeg hetzelfde als de rest: testen voor de zekerheid!
Alleen dan weet je het zeker…

Idd kunnen wij wel zeggen je bent zwanger of niet, maar dat zal een test moeten uitwijzen. Wel is het zo dat je vaak de eerste maand vaak nog geen symptomen hebt die duiden op een zwangerschap. De meeste symptomen heb je pas als je 6 weken zwanger bent. Dus focus je niet teveel op de symptomen, want als je er teveel mee bezig bent denk je dat er symptomen zijn die er misschien helemaal niet zijn. Niet verkeerd bedoeld hoor, want ik hoop uiteraard dat je zwanger bent.

Groetjes,
Sandra

Ik heb beide keren getest nog voordat ik over tijd was, ik wist het gewoon. Op de dag dat ik ongi had moeten worden heb ik dan ook een test gehaald. Ik zou zeggen, gewoon een test halen. Want inderdaad de symptomen verschillen per persoon en helaas kunnen wij dat digitaal ook niet weten. Zou wel leuk zijn, misschien dat ik dan nu wel eens op kraamvisite kom hahaha. schaam schaam…
Wel even laten weten als je getest hebt he.

Groetjes aan je meissie en mannetje

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

En? Weet je al wat?

Hallo,

Vrijdag 28 januari is mijn NOD. Vanaf dan weet ik pas meer.

Groetjes Jessica

Grrrrrrrrrrrr moet ik nog even wachten dus.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hoi,

Ik heb vandaag (sinds vanmorgen) 2 dagen eerder dan mijn NOD bloedverlies. (mijn cyclus is erg regelmatig; 28 dagen) En mijn bloedverlies is minder dan normaal (ik heb genoeg aan een inlegkruisje) Ik heb rommelende darmen, obstipatie en voel continue steken in mijn buik.
Heb ik mogelijk een innestelingsbloeding?

Groetjes Jessica

Zou kunnen maar is moeilijk te zeggen. Zou het nog even aankijken en anders over een paar dagen een testje doen als je er niet zeker van bent.

groetjes Ramona

Hallo,

Vandaag heb ik een zwangerschapstest gedaan, was helaas negatief. Bloedverlies is vandaag weer gestopt. Normaal heb ik 5 tot 6 dagen bloedverlies, nu maar 2,5 dag en veel minder bloed verloren. Ik voel me anders dan anders (kan ook tussen m’n oren zitten) Ik heb even geen zin meer op te testen. Ik ga er maar van uit dat het mijn menstruatie was, dan kan het alleen maar meevallen. Als ik over moet geven over 2 weken, dan doe ik wel weer een testje anders niet. Op naar de volgende ronde!

Groetjes Jessica

Wat ontzettend balen voor je joh! Nou inderdaad op naar de volgende ronde!

Inderdaad erg balen zeg! Hopelijk is het de volgende ronde wel raak. Succes/sterkte!

Groetjes,
Petra

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Dat is niet leuk voor je meid! Maar idd op naar de volgende ronde. Je man/vriend blij, jullie kunnen weer gaan klussen!
Succes!