Ik de zenuwen heb


#1

want mn kleine mannetje wordt morgen geopereerd
Hij krijgt buisjes en z’n neus en keelamandelen worden verwijdert.

Begin er nu echt wel tegenop te zien!
Vanavond gaat Lisa naar goede vrienden om daar haar eerste nachtje uit logeren te gaan. Dan hebben we morgenochtend alle rust voor Jasper, want die moet om half 8 al in het ziekenhuis zijn.

Zie niet eens zozeer op tegen de operatie, maar tegen het moment waarop hij weer wakker wordt en voor de eerste keer gaat slikken… Heb nogal een temperamentvol mannetje die zichzelf behoorlijk overstuur kan maken bij b.v. overgeven
Hopelijk valt het allemaal mee!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#2

Kan me je zenuwen voorstellen.
Gelukkig zijn het ingrepen die zo gebeurd zijn, maar net wat je zegt, als-ie uit de narcose komt en voor het eerst slikt enzo, dat kan schrikken zijn voor die kleine man.

Alle sterkte morgen!

Groetekes, Sje


#3

Kan me je gevoel helemaal voorstellen… Sterkte morgen!


#4

Heel veel sterkte morgen!
Hopelijk valt het mee en heeft hij er snel geen last meer van!

Liefs, Anne


#5

Nou een pittig dagje gisteren hoor, pfff

S’ochtends ging het allemaal super, naar de OK was geen enkel probleem, we hadden hem goed voorbereid en hij stapte overal reuze dapper op af en deed precies wat van hem gevraagd werd, zat zelfs te dollen met de narcotiseur, helemaal super. Ook het kapje leverde geen enkel probleem op, zat er zo mooi rustig door te ademen, kanjer!

Maar ja, na de narcose moet je natuurlijk ook eens wakker worden he, dat was wat minder grappig… en van de pijn raakte hij met regelmaat overstuur, best moeilijk, wat lijkt dat in onze ogen al grote mannetje, ineens weer superklein in dat ziekenhuisbed.
Zo zielig als ie zichzelf geen draai weet te geven. Gelukkig kon ik hem wel vrij goed troosten en liet ie zich dan ook wel weer kalmeren, maar leuk is anders. En dan is er nog zoiets als zetpillen… Uiteindelijk mochten we rond een uur of 3 naar huis, en eenmaal thuis leek hij zich gelukkig wel wat meer te ontspannen. We hadden wat nieuwe films gekocht dus daar kon ie rustig naar liggen kijken, en uiteindelijk vannacht bij mij in bed, en hij heeft verbazingwekkend goed geslapen. Vanmorgen bij het wakker worden wel weer even verdrietig en pijn, en na wat drinken twee keer het bed eronder gespuugd, maar inmiddels is de rust weer terug gekeerd en had jasper zelfs al weer zin in een stukje brood, dus dat proberen we maar heel voorzichtig (van de hele voorraad aan yoghurt, vla, appelmoes, biscuitjes in thee gesopt en al die dingen meer, wil jasper niets weten. Gewoon brood met kaas mama… )
Hij zal vast nog wel een moeilijk momentje krijgen vandaag, maar heb het gevoel dat we het ergste wel gehad hebben. Het is ook wel een bikkeltje hoor! Nou ik ga hem weer even lekker verder vertroetelen, papa is aan het werk en Lisa naar de opvang, dus Jasper heeft mijn volledige aandacht!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#6

Fijn dat het naar omstandigheden goed gegaan is. Alle beterschap verder.

Mag-ie alweer brood joh? Ik dacht dat ze bij keelamandelen de eerste dagen alleen vloeibaar en liefst zo koel mogelijk mochten?

Groetekes, Sje


#7

Ja dat klopt ook, alleen als ie niets vloeibaars wil eten maar wel reuze honger heeft…
we maken er plukbrood van, minuscule plukjes om op te sabbelen, en al met al heeft ie zo een half broodje weggekregen. De vpk gisteren zei dat als ie reuze zin had in een broodje dat dan wel mocht maar dan zonder korst en hele kleine stukjes. Straks wordt ik als het goed is nog gebeld door de polikliniek om te horen hoe het gaat, en dan zal ik het voor de zekerheid nog maar eens navragen.

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#8

Fijn dat het nu weer beter.


#9

Fijn dat het nu weer beter.


#10

Kan me voorstellen dat je er wel tegenop zag. Fijn dat het in ieder geval nog aardig is meegevallen en het nu de goede kant op gaat.

Sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#11

Gelukkig is alles goed (op het overstuur zijn na) goed verlopen. Hopen dat hij straks er ook baat bij heeft dat hij alles kwijt is.
Ja als hij wil eten gewoon brood zonder korst of brinta geven. IJsjes dan wil hij die wel hebben.
Marijn wilde 's avonds ook al weer eten en heeft toen ook brinta en brood gehad, wel in overleg met het zkh. Alleen van melk kun je slijmvorming krijgen dus ik het wel belangrijk dat hij dan goed drinkt.
Beterscahp