klaar heb maar die van Vic nog moet,
http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=12&NewsId=2060&CatId=0
groetjes Kim, mama van
en
klaar heb maar die van Vic nog moet,
http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=12&NewsId=2060&CatId=0
groetjes Kim, mama van
en
Hahahaha, wat grappig, dit wist ik helemaal niet maar Sofie deelt dus hetzelfde uit als Stephan
Van die neon “breek armbanden” die licht geven daarna
Alleen ik verpak ze anders
Ziet er gezellig uit Kim!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
Leuk kim, ziet er erg gezellig uit!!
Oh ja bieb hoe doe jij het dan?
Groetjes Nathalie & Co
Ja super leuk!
Ik had zelfde neo staafjes alleen vliegenmeppers van gemaakt…
maar dit vind ik zekers ook super leuk!
Tries
quote:
Oh ja bieb hoe doe jij het dan?
Ik hou het dit jaar simpeler
Eerst wilde ik trouwens nog een oproepje plaatsen hier, om te vragen of iemand een leuk idee wist om die dingen te verpakken zonder dat ze al knakken.
Was wel een giller geweest als ik die vraag inderdaad gesteld had
Nu wist ik echt niet dat Kim die dingen ook laat trakteren
Maar goed, Steef wil een Spiderman traktatie, dus ik doe ze in Spiderman bekertjes en ga ze dan verpakken in doorzichtig folie (ook een t*kke-klus trouwens, 32 keer blegh )
gaafffffffffffffff zeg,als je verveelt kan je wel verder knutselen hoor kim 25 stuks hoef pas voor december af te zijn hihiih
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
hahahahaha is goed ik bewaar het wel
het piepschuim en de staafjes haal je zelf maar bij de xenos en die kraaltjes… dat mag je kaitlyn laten doen
groetjes Kim, mama van
en
xenos zit hier niet in de buurt snif snif
ene kaitlyn en kralen ze vind het leuk maar op de helft zeg ze al mama maak jij eens af heb geen zin zo gepriegel
Dylan & Kaitlyn
ik bewaar alles dus voor jou… zal zelfs naar de xenos gaan voor nieuwe staafjes…
snoep en de rest moet je dan zelf gaan halen
zie je voor de wintermaanden vast nog wel ergens in den lande!! enne regio gouda zoetermeer, wormer is nu aan de beurt voor de plek voor een meeting
groetjes Kim, mama van
en
Leuke ideeën hebben jullie zeg.
Lisa mag binnenkort trakteren op de psz omdat ze voor het laatst is net voor de vakantie, maar ik heb gewoon dierenportemoneetjes gekocht waar ik snoepjes in doe.
Wel wil ik het leuk verpakken en er nog een leuk kaartje aan doen.
volgend jaar op de basisschool probeer ik er wat meer werk van te maken.
En als Lisa echt jarig is dan maak ik meestal ook wat leuks voor de kinderen.
Maarre Kim, wanneer is Ridderkerk aan de beurt?
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
quote:
ik bewaar alles dus voor jou... zal zelfs naar de xenos gaan voor nieuwe staafjes.. snoep en de rest moet je dan zelf gaan halen zie je voor de wintermaanden vast nog wel ergens in den lande!! enne regio gouda zoetermeer, wormer is nu aan de beurt voor de plek voor een meetinggroetjes Kim, mama van
en
nee joh gekkie dat hoeft helemaal niet nam je in de maling
ga al mobieltjes maken heb er al wat voor in huis gehaald voor de antenne hihiihh
maar idd volgende meetiong onze kant op hoeraaaaaaaaaa allemaal in de tuin bij mij ofzo hihiihih
Dylan & Kaitlyn
ziet er erg creatief uit, knap hoor dat je daar het gedult voor hebt.
zou ik dus echt niet hebben
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
quote:
maar idd volgende meetiong onze kant op hoeraaaaaaaaaa allemaal in de tuin bij mij ofzo hihiihih
Ja zeg, zijn we speciaal verhuisd naar een huis met een grote tuin…moeten we alsnog naar Gouda
Hahahaha, nee hoor, plaag je maar (hoewel…
)
nou kim vindt je super krea .heel erg leuk .ja tanja zegt dat ze weer paddestoelen wil uit delen .want die hebben haar kindjes van de klas nog niet gehad hihihihihihiih .dus ben weer rolletjes aan het verzamelen .veel plezier met uitdelen sofie
groetjes marielle mama van
10-10-01