Ik de sleutel vergeten was

Nick op bed… ik denk ik ga even met de hond wandelen… Ik neem gelijk de sleutel van de brievenbus mee. Ik doe de deur dicht en jawel, DIE sleutel ligt nog binnen. Zo stom. Dus ik ga wandelen, gelukkig wel altijd mijn telefoon bij me. Bel mijn man wel tig keer maar nee hoor. Geen gehoor. Mijn ouders gebeld en die waren gelukkig thuis. Zij hebben ook een huissleutel van ons en wonen op 15 minuten afstand. Uiteindelijk al met al een half uur buiten gestaan voor het huis want ik durfde ook niet meer te gaan wandelen. Zo’n naar gevoel als je kind binnen ligt en je kunt zelf niet naar binnen. Niets aan de hand want hij sliep en lag er net in (en slaapt zo’n 1.5 uur) maar toch… Ik check nu wel even honderd keer voor ik de deur uitloop. Die vergeetachtigheid heb ik volgens mij nog steeds overgehouden van mijn zwangerschap

Groetjes Bianca

Wat vervelend dat je de sleutel vergeten was. Gelukkig dat je ouders er eentje hebben, want je moet er toch niet aan denken dat je uren buiten moet staan terwijl je kleine man alleen binnen op bed ligt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Kan me voorstellen dat je dat helemaal niet prettig vond, er niet in kunnen terwijl Nick in huis was. Gelukkig kwamen opa en oma to the rescue!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

In het ergste geval kun je gewoon de politie of brandweer bellen of als je een huurhuis hebt van e WBV de WBV of huismeester. Maar ik heb het ook een keer gehad en inderdaad je kan zo binnen zijn als het echt moet.

Groetjes,

Michèle

Ik zou ook schrikken hoor pf en ook hier zou iemand met de slutel moeten komen of iets dergelijks anders kom je er zomaar niet in.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Oeh, dat is schrikken!

Wij hebben het pas ook een keer gehad, maar toen stonden we wel met z’n allen buiten. We hebben toen via de buren op het balkon geklommen en toen ingebroken, maar was nog best lastig

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

helaas wij hebben het ook meegemaakt in alle vroegte toen wij op vakantie gingen dus alle ramen zaten pot dicht maar schrikbarend hoe makkelijk je de deur open krijgt

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Hebben wij inderdaad ook gehad, Noah stond in de keuken en Chris en ik waren de was buiten aan het opvouwen toen hij de deur op slot deed met de Clip, kind overstuur omdat papa en mama er niet in konden.

Gelukkig was het 1 clip en heeft Chris zo hard aan de deur lopen trekken dat ie open ging, en de clip was niet eens beschadigd!! :o:S

Ik doe nu ook altijd de voordeur helemaal op het slot als de buren niet thuis zijn… we letten altijd wel op elkaars huis gelukkig!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Weet je wat trouwens ook lastig is. Als je kind de hendels op de deuren begrijpt. Zo sluit morgan ons regelmatig buiten als we even iets uit de schuur moeten pakken. Moet ik helemaal om lopen en zij is overstuur omdat ze ons niet meer ziet

Groetjes,

Michèle

Ha,ha Michele dat herken ik!!
Mijn man heeft het een keertje gehad. Geluk (heeft hij dan wel weer) dat ik thuis was. Maar Nick had de onderste klem van de keukendeur dichtgedaan toen mijn man buiten stond te roken. Nick zal wel gedacht hebben, blijf jij nog maar ff lekker buiten met dat gestink!

Zo leer je iedere keer weer bij door je kind! Maar het was niet eens bij me opgekomen om zelf te gaan lopen wroeten aan de deur. Is naar mijn mening bij ons ook niet mogelijk. En klauteren over de schuttingdeur achter of via het balkon zag ik niet zo zitten

Sann: toevallig dat je hetzelfde had

Als die ouwelui van mij er toch niet waren. Echt, blijkt maar weer dat ouders hun leven lang nog kunnen opdraven voor hun kinderen, haha.

Groetjes Bianca

En dan zitten die knippen erop voor de veiligheid van het kind…

Groetjes,

Michèle