Ik de pasta heb verpest en

het dus niet te eten was? ik was er he-le-maal NIET bij met mijn gedachten, ik weet niet WAT ik heb gedaan maar het smaakte nergens naar…sterker nog het was gewoon goor.
omdat ik toch echt honger had heb ik maar met lange tanden mijn bord leeggegeten. Ook Rico zei: nie lekker mama
tja dat wist ik zelf ook wel. toch ben ik heel trots op hem want hij heeft toch 3 kwart van zijn bordje leeggegeten. Ik denk om mij een beter gevoel te geven want ik zei al: ja sorry Rico mama heeft het eten verpest maar we moeten toch eten…mama vind het ook niet lekker.
dus ging hij eten onder voorwaarde dat hij mijn lepel mocht
Ik snap niet wat dat is ik ben echt wel goed in pasta’s maken, (mijn specialiteit als het om koken gaat hier in huis) maar nu bah bah bah. het smaakte echt…laat maar

tja dat kan wel is gebeuren.
wel super dat Rico het nog zo goed heeft gegeten, dat zou hier niet gebeurt zijn denk ik.

liefs,
Rinske

nee normaal als rico iets niet lekker vind eet hij het niet op maar ik denk dat hij mama’s emoties vandaag een beetje heeft meegekregen. Niet erg natuurlijk maar ik denk dat hij het gewoon voor mij deed… de schat. zo keek hij ook echt.
daarna at hij nog wel 2 toetjes. heeft hij expres 2 gekregen omdat hij dat verdiende. hij doet iets voor mij en ik voor hem. het erge is dat ik voor 2 dagrn heb gemaakt maar mieter het weg hoor, arme ziel mag morgen een broodje kroket en een kipcorn

ach gossie wat een lieverd zeg.
ik zou idd dan ook lekker 2 toetjes hebben gegeven haha ach de arme ziel
weggooien lijkt me een goed plan, lijkt me niet dat je t Rico nog een keertje kan voorschotelen en dan op laten eten

liefs,
Rinske

Oh schat is mij ook wel eens overkomen, niet te vreten dat spul, ik heb het toen echt weggekieperd en een pizza besteld

Enne Rico is een schat hoor, hij heeft zijn toetjes, kroket en kipkorn echt verdiend.

Groetjes,

Michèle

Ik ken het gevoel. Ook bij mij gaat er af en toe iets mis met koken.
Smakelijk eten morgen met de kipcorn. ik eet die dadelijk.
Ging even vlees halen, maar ben onderweg aangetikt door een ander, formulier invullen en heb nu geen zin meer om te koken. Dus lekker frietjes, Danielle heeft al spinaziestamppot uit mijn eigen winkel op en Michel en ik eten dus maar friet.
er was voor de rest weinig aan de hand, geen gewonden alleen schade aan de bumper.

Fijne avond en de volgende keer gewoon weer lekker pasta koken dan smaak die waarschijnlijk wel weer beter dan vandaag !!

groetjes Corina

@ Groentevrouw makkelijk zo’n winkel

Groetjes,

Michèle

ja echt lief van hem he…
nou michele ik zat er nog aan te denken; zal ik pizza bestellen?
in het begin deed rico zo’n spuug geluid make weet je wel. niet kokhalzen maar die tong uit zn mond en dan spetteren.
hij keek me aan en keek toen ineens van: ooh arme mama
haha.
ja hij heeft het zeker verdiend… gadverdamme wat was dat goor.
had een potje van grand italia gebruikt funghi. de vorige keer had ik er vanalles lekkers bij gedaan ook qua kruiden enzo maar nu lukte het helemaal niet alles ging mis . en die pan moet ik nog omkiepen.

@Groentevrouw ooh jij wel met je kipcorn ik wil ook! oh enne doe maar een friet sate saus met mayonaise

Dan dat potje niet meer gebruiken denk ik

Heb dat ook wel eens gehad hoor, ik dacht leuk zware tagliatella wist is veel dat dat inktvissmaak heeft en wij hadden vlees verder en dat gaat niet goed samen kwa smaak

Groetjes,

Michèle

hahahaha, nou ik maak regelmatig fuscilli ofzoiets… endan met boursin cuisine en een beetje blueband finesse, dan geruik ik die kleine garnalen en kipfilet, ik vind DAT wel lekker bij elkaar!

Ja oke maar kip heeft een neutrale smaak, maar inktvis en biefstuk gaan NIET samen.

Vanavond gaan we trouwens lekker uit eten. Straks morgan naar oma brengen.

Groetjes,

Michèle

haha nee daar kan ik inkomen
hee maar meis wat ontzettend leuk dat jullie uit eten gaan!
bij ons wordt het zoals je weet broodjes kroket en kipcorn

Hier wordt het mervin zijn kerstkado van zijn baas verzilveren enne uitslapen morgen

Groetjes,

Michèle

haha geluksvogel!

En heb je vandaag nog lekker gegeten ?

Vervelend dat de pasta mislukt is, maar gelukkig overkomt dit iedereen wel eens.

Het broodje kroket houd Rico waarschijnlijk nog te goed aangezien hij nu ziek is.

@Michelle wat heerlijk dat je morgen kunt uitslapen. Geniet ervan en veel plezier vanavond.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers