Hallo allemaal,
Zoals sommige misschien door hebben gehad is dat ik laatste tijd niet zo actief ben geweest op het forum…
Nathanael is namelijk opgenomen geweest in het ziekenhuis, en vandaag moesten we weer naar het ziekenhuis voor controle en morgen voor operatie aan de neus en keel amandelen en buisjes…
Wat een gedoe, maar wat blijkt nou, is Nath afgelopen nacht plots weer ziek geworden… Het begon om half 10 's avonds dat hij opeens flink aan het huilen was, dus ik er naar toe, dacht een nare droom ofzo, dus hem wat drinken gegeven, getroost en weer weggegaan en hij sliep meteen daarna weer.
Toen om half 2 's nachts riep hij een paar keer heel hard nee, dus ik zat nog steeds met die enge droom in mn hoofd, en nog een uur later werd ik weer wakker omdat hij zat te giechelen… Hoorde vast ook bij die droom… ( of wat het dan maar was ) maar een uur daarna huilde hij weer dus ik naar hem toe had ie alles ondergespuugt… dus hem in mijn bed gelegd, zijn bed verschoond, toen liep hij op een gegeven moment mij te zoeken op de gang, ik heb wel 10x gezegd dat ik op zijn kamer was maar het was net alsof hij het niet doorhad…
Op een gegeven moment liep ik naar de gang toe omdat hij mij dus niet doorhad, zag ik hem voor de woonkamer deur staan, maar omdat de gang licht aan was maar de woonkamer lamp uit, zag hij zichzelf in reflectie van het raam, en toen was het krijsen!
Ik hem snel gepakt natuurlijk en maar met hem in de woonkamer gaan zitten tot hij half in slaap viel… Toen weer gaan slapen samen. Maar hij had dus 's nachts ( half 4 ) 38.6 gr koorts, en 's ochtends 09.30 37.9 verhoging, maar vanmiddag moesten we dus voor controle naar het zh toe, had ie 38.6 en toen we thuis kwamen ( althans ik want hij en mn broertje waren al naar huis gegaan toen ik nog naar de apotheek moest ) had hij 39.8 gr koorts… Dus nu heeft hij antibiotica gekregen + neusspray en moet ik hem paracetamol geven om zo de operatie van morgen toch door te laten gaan. Althans dat hoop ik wel dat dat doorgaat want dat is hij als het daaraan ligt toch van alles af…
Mocht het na de operatie toch nog vaak mis gaan met ziek zijn worden er pas meer controles uitgevoerd…
maar dat doen ze nu dus nog niet…
Bovendien zou de huisarts een brief schrijven met allemaal moeilijke termen en vragen en vanmorgen zou dat naar het ziekenhuis gefaxt worden, dus ik net de assistent ( een vriendin van mij ) gesmst of ze dat wel gefaxt had, maar nee was ze vergeten… grr… anders hadden ze onderzoek niet kunnen weigeren neem ik aan…
Nou ja laten we het beste hopen op morgen en laten we vannacht hopen op een goede nacht, zodat het morgen allemaal goed komt.
Hij moest hoogstwaarsch sowieso wel een nacht blijven, na de operatie, dat zei zowel de Anesthesist als in de brief wat ik gekregen heb…
Dus ben erg benieuwd wat morgen gaat brengen…
Heeft iemand ervaring met een alles in 1 operatie?
k zie er wel tegen op, met de narcose enzo, want mijn schatje is behoorlijk sterk en soms lijkt het alsof hij me de baas aan het worden is als er iets qua in de oren kijken staat te gebeuren laat staan zo’n narcose…
Najaa dit even mijn verhaal voor nu!
Nathanael is van 10-06-09