Na 2 keer de aardappelen te hebben laten aanbranden en de pannetjes weg te hebben moeten gooien moet ik toch echt zeggen dat de avondspits (nog) niet onder controle is Ik ben niet echt laat uit mijn werk (voor 17.00u thuis), maar blijf wel altijd ff hangen voor een bakkie bij mijn ouders waar ik Liam ophaal. Hier gaat het natuurlijk al fout tijdtechnisch gezien
Ik ben 2 dagen rond 17.00u thuis en geef Liam dan bij mijn ouders groente. blazen; Pffffrrrrtttt
)Eerst kreeg hij om 18.00u groente, maar dat vond ik helemaal niet te doen. Dan gaan we naar huis. Mijn man is rond 19.00u thuis en Liam gaat om 19.00u naar bed. Ik kan wel aardappelen schillen enzo terwijl Liam op zijn speelkleed ligt, maar dan… Als alles staat te pruttelen ga ik dus met Liam omkleden enzo (onze badkamer is naast de keuken, klinkt ook heel raar zo, maar tis wel zo
) Dan komt de fles en dan naar bed…en dan komt mijn man thuis, multitasken 2.0
, en dan zitten wij om 19.30u te eten. Ik denk dat ik mijn eigen potje ook maar in ga vriezen! Natuurlijk heeft iedereen een spitsuur, maar poehee, dit had ik niet zo kunnen voorspellen 7 maanden terug… en dan heb ik er (nog maar) één!!
Ik de avondspits niet onder controle krijg
Hier is het ook spitsuur als ik moet werken en mijn man late dienst heeft. Ik los het op door bv de dag ervoor voor 2 dagen te koken(bv stampot ofzo) Stampot, pastasaus ed maak ik vaak wat meer van zodat er sowieso een maaltijd de vriezer in kan, super als je weinig tijd hebt.
Wil je toch gewoon aardappels eten is het misschien handig om ze de avond te voren alvast te schillen en te zorgen dat alles voor het eten klaar staat. Dan hoef je er net maar bij te blijven totdat ze koken, laag zetten kookwekker aan en je hebt je handen ook weer vrij.
Groetjes Ramona
ow ja het blijft lastig!
meestal is mijn vent wel thuis en dan kan er 1 met de kleine spelen en 1tje in de pan roeren wnat anders zitten mijn aardappels ook ad pan vast! hahahaha
vandaag is hij vroeger thuis en doet dan alvast koken zodat het kwestie van opwarmen is als ik thuiskom…want kleine is dan moe van het kinderdagverblijf en die red het net tot 18.30
vandaag ist ook crisus want ik moet om 18.00 uur weer naar me yoga klassie dus da wordt ook weer lkkr rennen…
Pippy is geboren 17.07.2009