Hahahhh ik was vandaag bij mn ouders geweest -zoals elke vrijdag -, en onderweg naar huis reed ik even langs de boer om aardappels. Hier in het dorp zijn allemaal dijkjes, zo ligt dus ook die boerderij onderaan de dijk. Er lag wel sneeuw, maar dat was op het grind, geen probleem dus dacht ik.
Naar beneden ging prima
Maar ik kwam niet meer naar boven!!! Of ik nou hard of zacht probeerde… pfff dat was echt niet grappig!
Gelukkig kwam er toevallig een buurman van me langs op de fiets. Eerst nog zelf geprobeerd terwijl ik door hem gecoacht werd Vanalles geprobeerd, maar lukte niet. Nou zegt 'ie, als je nou helemaal achterop het erf gaat staan, en dan vol gas naar boven rijd
Ja daaag! Dan lig ik straks aan de andere kant van de dijk weer beneden!
Hahah maar ok, hij wilde het wel even proberen voor me gelukkig is dat gelukt.
Komt mijn vader een half uurtje later nog even wat brengen dat ik vergeten was - hij was ondertussen om aardappels geweest! - Hahaha de rest kan je wel raden
Alleen reed ik met een opel Corsa, en hij met een busje… dus vol gas werkte ook niet bij hem. Hij is omhoog getrokken door een ander busje.
Sneeuw is prachtig hoor… maar voor mij heeft de winter alweer lang genoeg geduurt
Ik hoop maar dat t snel weg is… we willen nog op vakantie! Heb weinig zin om 300km door de sneeuw te rijden…