Ik de auto niet meer omhoog kreeg :P

Hahahhh ik was vandaag bij mn ouders geweest -zoals elke vrijdag -, en onderweg naar huis reed ik even langs de boer om aardappels. Hier in het dorp zijn allemaal dijkjes, zo ligt dus ook die boerderij onderaan de dijk. Er lag wel sneeuw, maar dat was op het grind, geen probleem dus dacht ik.
Naar beneden ging prima
Maar ik kwam niet meer naar boven!!! Of ik nou hard of zacht probeerde… pfff dat was echt niet grappig!

Gelukkig kwam er toevallig een buurman van me langs op de fiets. Eerst nog zelf geprobeerd terwijl ik door hem gecoacht werd Vanalles geprobeerd, maar lukte niet. Nou zegt 'ie, als je nou helemaal achterop het erf gaat staan, en dan vol gas naar boven rijd Ja daaag! Dan lig ik straks aan de andere kant van de dijk weer beneden!
Hahah maar ok, hij wilde het wel even proberen voor me gelukkig is dat gelukt.

Komt mijn vader een half uurtje later nog even wat brengen dat ik vergeten was - hij was ondertussen om aardappels geweest! - Hahaha de rest kan je wel raden

Alleen reed ik met een opel Corsa, en hij met een busje… dus vol gas werkte ook niet bij hem. Hij is omhoog getrokken door een ander busje.

Sneeuw is prachtig hoor… maar voor mij heeft de winter alweer lang genoeg geduurt
Ik hoop maar dat t snel weg is… we willen nog op vakantie! Heb weinig zin om 300km door de sneeuw te rijden…

Ik ga met je mee hoor. Ik kwam wel naar huis vandaag maar ik vond het 3 keer niks. Weet je die sneeuw is wel mooi maar de ongemakken die het met zich mee brengt is niks. Ik zit morgen denk ik ook aan huis gekluisterd. En zondag wilde ik even naar me schoonmoeder maar ja dat moeten we nog maar bekijken of dat kan. Ze snapt het gelukkig wel hoor, alleen mijn arme mannetje moet morgen op de fiets naar zijn werk.

Groetjes,

Michèle

Hihi, wat een toestand. Gelukkig ben je uiteindelijk thuis gekomen. Wie gaat er dan ook zo achteraf wonen?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@Mriek, ehh IK!!

Haha nou valt wel mee hoor, we wonen wel buiten de bebouwde kom, maar niet heel erg in de polder ofzo.
Je hebt zeg maar het dorp, en dan een stukje niks en dan opeens nog een doodlopendstraatje, heel grappig. We wonen dus wel heel erg rustig, maar hebben wel gewoon buren enzo. (tegenover is een rijtje van 9 woningen, aan onze kant 3 vrijstaande, en op de kop nog 1).
Wel heel fijn, want omdat het dus wel wat achteraf is, en doodlopend, komen er echt alleen mensen die er moeten wezen, en de meesten werken allemaal overdag. Dus de kids kunnen hier naar hartelust op straat fietsen, voetballen en spelen.
(hmm hebben we dus eigenlijk voor niks zo’n grote tuin hahah)

Maar goed… die dijkjes heb je hier dus door heel het dorp! Alleen wordt er op de meeste wel gestrooid en kom je er wel op. Maar dit was een uitrit… en het zag er minder glad uit dan dat het was

Ze zeggen wel eens dat ik op mn vader lijk maar deze keer was ik toch echt de eerste!

hihi, ik zie het helemaal voor me!
Tja achter af dan is het wel grappig, maar kan me helemaal voorstellen hoe je daar in die auto zit te ploeteren…zou werkelijk niets voor mij zijn, zou helemaal in de stress schieten denk ik!
Gelukkig dat je werd geholpen (dat is vast het voordeel van het wonen in een dorp waar je iedereen kent, denk dat ze je hier gewoon voorbij rijden…!)

Nou voorzichtig aan, want de gladheid blijft nog even!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers