Ik de 2e prijs heb gewonnen met Puur?

Hoi dames, heel erg goed nieuws: ik heb de 2e prijs gewonnen bij de Prix de la Photographie Paris 2007 met mijn (nog uit te komen!) fotoboek PUUR: foto’s van trotse tienermoeders Dus met een beetje mazzel komen de geldschieters nu over de brug, dan komt het boek er ook werkelijk! Het is een kunstproject geheel in eigen beheer gedaan (de fotosessies zijn gratis) dus hopelijk gaat het me lukken
De eerste expositie is trouwens in oktober, in Fotogalerie Objektief in Enschede, maar…ik houd jullie op de hoogte hoor!
xM

Gewijzigd door - MeRy op 05 May 2007 00:49:36

Gewijzigd door - MeRy op 08 Oct 2007 16:20:30

Gefeliciteerd meid!!
Hopen dat de geldschieters over de brug komen, zou wel gaaf zijn.

Groet Vanessa mama van Senna.

Dankjewel!! De eerste expositie PUUR. zit er ook aan te komen: van 3 t/m 27 oktober zijn de kunstfoto’s van jonge moeders te zien in Fotogalerie Objektief, Walstraat 33, Enschede. Iedereen is van harte uigenodigd om te komen kijken! Of als je zelf op de foto wilt…laat maar weten! Iedereen tot 23 jaar kan zich aanmelden

Gewijzigd door - MeRy op 08 Oct 2007 16:22:02

Gefeliciteerd!

Groetekes, Sje

Wat leuk zeg!
Gefeliciteerd!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Ahummmm deze topic is van mei

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ja assie maar ze komt even vertellen waneer de expositie is

Tries

voor de 7de keer vandaag tries… al die anderen zijn verwijderd…

om haar een beetje tegemoet te komen is deze blijven staan

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Ik weet goed waarom dat deze topic weer open was en had de rest ook gezien.

Nou ja zo bedoelde ik het ook, ze komt alleen maar reclame maken

Sorry als het verkeerd over kwam

Tries

Ik had niet eens gezien dat het al zo’n oud topic was. Ik ben gewoon blondt denk ik.

Groetekes, Sje

Ow, ik had wel gezien dat het een oud topic was, maar ik had ook het nieuwe bericht gelezen.
En vandaar dat ik reageerde.
Wist niet dat ze er 7 (!) topics over geopend had…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Bij mij is niks verkeerd over gekomen hoor

Heeft MeRy al ooit een berichtje van een van de redactieleden gehad dat ze reclame beter vooraf even kan overleggen met Kim?

Als ze gewoon elke keer als ze iets wil melden over haar project even een berichtje naar Kim doet met wat ze van plan is te plaatsen en of dat in orde is, dan wordt er Kim kennende toch helemaal niet moeilijk gedaan over zo’n berichtje?

Het veroorzaakt pas irritatie als dit soort berichtjes zonder overleg in tig-voud op het forum gegooid worden. Dan straalt het veel meer uit dat het om reclame te doen is.

Groetekes, Sje

Hey dames, nounounou, wan t beroering om n kunstproject…hij mag niet als leuke link blijven staan en hier komt ook al n hele stroom commentaar op gang. Lieve allemaal: het is GEEN RECLAME maar n kunstuiting die bekeken kan worden en waar dames GRATIS aan mee kunnen doen en zo n mooie fotoserie van zichzelf met hun kindje of zwangere buik te krijgen.
m.a.w. ik verdien hier niets aan…wil alleen maar de meiden laten weten dat ik n project hebt wat te zien is in PIEP van PIEP tot PIEP…btje jammer dat ik zo afgemaakt wordt terwijl het mij bloed, zweet en tranen kost om dit project zo te kunnen uitvoeren.
Andere fora en websites zijn helemaal in hun nopjes met n project als dit…en die 7x…was tevens omdat ik niet zo goed wist waar t te plaatsen…bij leuke links of toch maar hier…ik heb btw heel recentelijk pas voor t eerst n berichtje gekregen of ik geen reclame meer wilde maken…

sorry voor de irritatie
sorry dat ik trots ben op mijn tienermoeders
sorry dat ik trots ben op PUUR.
mail mij persoonlijk dan maar als je meer gegevens wilt…

Gewijzigd door - MeRy op 08 Oct 2007 16:23:09