Ik d8cht dat mijn wasmachine kapot was

of dat ik spoken had (ja een klein spookje op 2 voetjes met 2 handjes die overal aanzitten) is de was klaar, zou toch zweren dat ik hem op 40 graden had gezet…ineens staat hij op 90!
of dat ik de machine opendoe en dat hij helemaal kletsnat is, staan de toeren van de centrifigusuh…(euh weet nie hoe ik dat schrijf) ineens op 0 staan… rotding dacht ik, gaat zeker weer kapot… elke was kon ik 2 keer draaien, en ineens stond ik de was op te vouwen en zag mevrouw gaan hoor, met haar kleine handjes, en maar draaien aan die knoppen…

ons wasmachine spook!
niet handig maar ben toch blij dat hij niet kapot is ! haahahahha da was zuurder geweest!!!

Heb ik ook eens gehad met Rens die had een 30 gradenwas op 90 gezet, een hoop gekrompen. Gelukkig staat de wasmachine in de keuken en die kan dicht. Moet dus goed opletten dat Rens niet in de keuken kan als de wasmachine aan staat.

groetjes Ramona

Hier een dame die inmiddels thuis heeeeeel goed weet dat ze alleen met mamma erbij aan de wasmachine mag komen. Ze mag hem altijd aanzetten van mij maar bij haar oma is er wel eens iets mis gegaan in de zin dat ze hem aangezet had met een handdoek erin. Op zich geen ramp maar oma was not amused.

Groetjes,

Michèle