Ik Chris wil verrassen?

Jaa ik wil Chris verrassen door HEM ten huwelijk te vragen.
Ik wil het zo gaan doen:

• Ik bel zn baas op met de mededeling, zodat hij er ook vanaf weet.
    In de winkel hangen grote schermen en daar wil ik “Lieve Chris, Wil je met me trouwen” (in letters op afspelen).

Het moet natuurlijk wel giga druk zijn in de winkel, dan is het het mooist! toch?? hahahha

Zodra Chris dat leest op die schermen, wil ik het hem nog maals vragen in het echt…

Is dat leuk?? of moet ik het anders aanpakken??

Wat vrienden inlichten en die ook naar de winkel laten komen??

En hoe zit dat met een ring?? Normaal vraagt de man ons vrouwen en krijgen we een ring toch? Maar moet ik Chris nou ook een ring geven?? Staat zo raar denk ik…

tips zijn welkom!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Heel leuk idee!
En misschien wel leuk om wat vrienden ‘uit te nodigen’.

Verder kan je er ook aan denken om hem een ander sieraad tegen…

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wat voor sieraad moet dat zijn dan? We hebben samen al een ring, maar hij draagt hem nooit… en van armbanden en kettingen houdt ie niet.

een super leuk idee

en idd kijken of je ergens achter in de zaak wat familie en vrienden kan verbergen die dan te voorschijn komen als jij in het echie de vraag stelt

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Wat een leuk orgineel idee zeg, doen!!!
En natuurlijk leuk als er vrienden en familie aanwezig zouden zijn in de winkel.
alleen hoe meer mensen er van te voren van weten hoe moeilijker het is om het geheim te houden natuurlijk.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Ja daar heb je gelijk in MJ, het is natuurlijk wel moeilijk.

Maar ik ga mn best doen…

hoe gaan we het aanpakken qua ring of iets??

Niet om een domper op de vreugde te gooien, maar weet wel zeker dat hij het ook wil. Want op deze manier zet je iemand best onder druk. Mijn ex deed het ook zo en ik wilde echt niet trouwen dus hij werd ook met al dat publiek afgewezen.

Groetjes,

Michèle

Ja we hebben het er gister uitvoerig over gehad dat we willen trouwen.
Wel pas als we uit de schulden zijn… nou ja zulke grote schulden hebben we niet hoor, maar als het financieel weer op orde is zeg maar.
Ik denk over een half jaar.

maar kan hem altijd vragen toch? we hoeven niet DIRECT te trouwen of iets.

Een ring…had er al over na gedacht maar kwam toen op nix uit.
de 1 vind een ring oudbollig de ander traditie.
in de films gaat het altijd zo mooi en past het precies, in werkelijkeid is het vaak wel anders.

dus hier een paar ideetjes.
*als je zijn maat weet haal er gewoon 1, zo laat mogelijk dan en zonder hem te laten graveren, dan kun je altijd nog terug mocht hij al niet passen.

*Maak zelf een ringetje of zo’n goedkoop open ringetje die je zelf op maat kan maken, als de grote dag daar is kun je hem vervangen voor een echte ring.

*Of doe het zonder ring je idee is al groots zat, hij zal zeker helemaal onder de indruk zijn.

*Kan hij tegen een geintje haal je zo’n soort contract (feestartikel winkel) met een mooie rode strik erom heen.
die heb je in allerlei soorten en maten met verschillende teksten.

*kun je een beetje zingen? zing voor hem.

*Of een mooie keting met hangetje

nu zijn mijn ideetjes een beetje op, denk nog even verder wie weet schiet er nog iets te binnen

Groetjes Marianne mama van Ruben

quote:
Ja we hebben het er gister uitvoerig over gehad dat we willen trouwen. Wel pas als we uit de schulden zijn.. nou ja zulke grote schulden hebben we niet hoor, maar als het financieel weer op orde is zeg maar. Ik denk over een half jaar.

maar kan hem altijd vragen toch? we hoeven niet DIRECT te trouwen of iets.

Tuurlijk kun je hem vragen. Mervin heeft mij ook gevraagd en wij trouwen ook niet meteen. Eerst sparen ook. En het was niet bedoeld van niet doen, maar meer van weet zeker dat je geen blamage hebt

Groetjes,

Michèle

Jaa idd Michèle, ik snap je wel… en ik weet ook zeker dat hij wel ja gaat zeggen.

Maar hij wil mij later graag vragen en eerst mn vaders zn hand vragen hahaha hij wil het allemaal echt zoals vroeger doen, maar ja als ik op hem moet wachten dan ben ik al eind 30 ofzo haha

Bedankt voor je Tips MJ, hier kan ik wel wat mee, we kunnen allebei heel goed tegen een geintje, dus zo`n contract is ook wel leuk.

Ik ben HELAAS niet zo heel erg goed in zingen…dus dat word niet wat, alhoewel hij het wel heel erg zou waarderen als ik ging zingen, maar ben bang dat de winkel dan leeg loopt hahaha

Wat leuk dat je Chris ten huwelijk wilt vragen. Ik vind het aanzoek wat je in gedachten hebt ook erg origineel. Toen Peter mij ten huwelijk vroeg kreeg ik van hem een speelgoedring. Vond het ook veel leuker om samen de ringen uit te gaan zoeken. Dus vond het ook niet erg dat het geen echte ring was.

Ik zou er zelf geen familie en vrienden bij willen hebben als ik iemand ten huwelijk zou vragen of andersom. Het is idd erg leuk als er veel mensen in de winkel zijn. Maar toen Peter mij ten huwelijk had gevraagd, vond ik het erg leuk om daarna lekker met zijn tweetjes te zijn. En dan niet ook nog eens allemaal familie en vrienden om me heen te hebben. Maar goed dat is natuurlijk erg persoonlijk. Als jij dat wel wilt dan moet je dat zeker doen.

Succes en houd ons op de hoogte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

als je het dan niet aandurft om live te zingen neem het dan op en zet het op dvd zing zijn favoriete liedje en stel de vraag daarna in het echie dan kan hij de dvd ook nog later bekijken is toch een leuke herinnering.

en wat de ring betreft is het idd leuk om samen een ring te kopen(maar das persoonlijk natuurlijk) en als hij toch wel van een geintje houd geef hem dan zo’n snoep ring maar dan wel in een echt siradendoosje.

tis dat wij alweer tien jaar getrouwd zijn anders… hahaha

groetjes

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Oh wat grappig … ik had zelf ook een heel plan om hem ten huwelijk te vragen op poten gezet… met een beer met shirt aan ‘wil je met mij trouwen’. Toen hij het via via hoorde … vond het idee heel niet leuk want het moest van HEM komen en niet van mij…

Dus heeft hij mij heel origineel ten huwelijk gevraagd…

Oke, wat een leuke reacties allemaal.

Hoe heeft hij jou ten Huwelijk gevraagt dan Mini-Boy??

Wat een leuk idee!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Wil je dat echt weten

Ik was bij zijn zus (dicht bij mijn werk) aan het slapen. Dit wist hij. En die ochtend schrok ik wakker … keek op mijn wekker en zag dat die al later aangaf dan dat ik had gehoopt. Dus ik gauw mijn kleren aan … en het werk informeren dat ik later kom omdat ik me verslapen had. Ik loop de trap af … en denk huh er zijn er al meer wakker … de volgende trap (ik lag op zolder) huh allemaal kaarsjes… elke trede een kaars. Nou nou schoonzus is in haar nopjes dacht ik… Dus kom ik kamer binnen … ruikt het heerlijk naar warme broodjes en ook daar sfeerverlichting. Tot mijn verbazing manlief in de keuken aan het werk. Ik zeg wat doe jij hier… heb je wat voor mij te eten, ik moet nl gelijk naar mijn werk ik heb me verslapen. Oh echt zegt hij … Ja hoor ga lekker zitten (uitgebreid tafel gedekt). Nee dat kan niet … ik moet gaan werken. Verder drong het heel niet tot mijn door dat hij dit geregeld had. Dus meneer zegt … je heb vandaag vakantie dag! Huh ik … dat kan niet, weet ik niks van. Had hij teamleidster gebeld en hadden ze op het werk alles geregeld voor hem zodat ik vrij was. Super zo’n dag… Dus begon er een vlinder te tintelen. Lekker samen gegeten maar … verder niks. Tot hij zegt ik heb bij je thuis kleren uit de kast gehaald + bikini want we gaan naar een kuuroord. Huh manlief naar een kuuroord samen met mij??? SUPER! Dus wij naar zo’n boerderij toe… waar we heerlijk gemasseerd en verwend werden met uitgebreide broodmaaltijd etc Maar nog geen vraag gehad… Tot we nog 1 behandeling in een speciaal bad moesten ondergaan. Hij zegt ik ga even naar toilet … Ik niks door (blond). Komt die vrouw mij roepen: het bad is klaar gaat u mee… Euh ja euh … Is je vriend er niet? Nee die is even naar toilet. Oh dan komt hij zo ook en sturen we hem wel door…
Kom ik die kamer in… overal rozenblaadjes op de grond / overal kaarsen en manlief met badjas op zijn knieën!! Tja de rest raad je wel… Was in 1 woord SUPER!!

Zoooo, ben er stil van… Wat super lief zeg!!!

Toffe vent heb je…

pfff… daar sta je dan hè… lief hoor!

@mini-boy

Wat lief en romantisch

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers