Ik Chris graag

ten huwelijk wil vragen??

We hebben het er al heel erg lang over om ooit eens te gaan trouwen.
maar van dat “ooit” willen we toch wel een “gauw” maken.

Maar aangezien Chris het huwelijks aanzoek, geheel onverwachts wil maken, maar daarvoor erg graag mn vader eerst om toestemming wil vragen, (Niet dat dat MOET, maar Chris wil t heel erg graag), komt er van een aanzoek totaal niks.

Nou dacht ik… Tja mijn moeder heeft mijn vader vroeger ook gevraagt, waarom ik Chris dan niet?
Maar ik weet totaal niet hoe…

Ik las vorige week op een site, dat je het beeldscherm op schermbeveileging konzetten, en dat je daar een 3D tekst kan typen met bijv. je aanzoek!
Nu past de Tekst, “Chris wil je met me trouwen?” er niet op… pff

Ik heb het aangepast en nu staat er dit “Wiljemetmetrouwen?”

Kan wel toch?

Na een minuut niets doen met de pc, verschijnt deze tekst!
Ik ben erg benieuwd… Chris slaapt nog, maar ik denk dat hij het op zal vatten als een grap!
Maar we zullen zien!

Duimen jullie mee dat ie het nu echt serieus opgaat vatten?

Liefs, Melanie

Wat leuk!!

Hier 5 jaar geleden bij een Turks restaurant in Berlijn ten huwelijk gevraagd, maar door de geboorte van onze twee mannetjes en een hoop andere omstandigheden is het er nog steeds niet van gekomen. Van de week hebben we besloten de stap toch echt te gaan zetten in juni 2012. Heb er helemaal zin in!!

Ik hoop dat Chris hem meteen snapt .

simzoe, wat leuk dat de plannen er weer voor zijn!
succes met t regelen ervan! leuk hoor!

Liefs, Melanie

Spannend, Mel! Leuk. Ik duim!

@Simzoe, ook leuk voor jullie. Gefeliciteerd!

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Chris is wakker, en heeft t gelezen…
Hij schoot heel erg in de lach, en zei vervolgens “Ik moet jou vragen hoor, en wil eerst met je vader praten” en hij zei “We trouwen nog wel”…

Hmmm… Kan me er maar beter bij neer leggen, dat wanneer ik hem vraag het toch niet serieus genomen word!

Liefs, Melanie

Ach wat jammer zeg. Maar misschien dat het wel iets heeft geholpen? Dat er nu wat meer vaart achter komt? Je weet maar nooit!

Mn vriend en ik hebben ook al heeeeeeel lang trouwplannen en er is zelfs al een datum geweest… Maar die moesten we toen afzeggen omdat we ineens echt onwijs veel financiele tegenslagen tegelijk kregen en al ons spaargeld ineens bijna op was…
Ook wij willen het zeker weten niet al te lang meer uitstellen, maar dit keer plannen we pas de datum als AL het nodige geld op onze spaarrekening staat

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Tja, ik baal er best wel van dat mn bedoelingen niet serieus overkomen.
Kan er ook totaal niks mee… Hij heeft geen Ja of Nee gezegt…

Wat nu?

Moet ik t maar zo laten of?

Liefs, Melanie

Als je het graag wilt dan zou ik bij Chris aangeven dat je best teleurgesteld bent, omdat het wel serieus bedoeld is.

Succes!

Groetjes,
Sandra

Ja misschien kan ik dat wel even aangeven…
Zal t hem straks wel even zeggen als de kindjes op bed liggen.

Liefs, Melanie

Ik zou hem toch inderdaad ook even aangeven dat het geen grapje was en dat je het wachten op toestemming van je vader en zo je toch een beetje lang gaat duren.

Groetjes,

Michèle

Ik zou aangeven dat jij het zeer zeker wel serieus bedoeld hebt. Hij kan het niet maken om geen duidelijk antwoord te geven. Tenzij hij echt vindt dat hij jou moet vragen en niet andersom. Als hij dat graag wil (en hij nu weet dat jij het serieus meent) dan verwacht jij van hem dat hij er vaart achter zet. Dat zou ik hem duidelijk maken, denk ik.

Groetjes,
M

Ik heb het hem aangegeven dat ik het echt serieus bedoelde, en dat wist hij ook wel, maar hij wil mij graag vragen was zijn antwoord.
dus tja… het enigste wat ik kan doen, is wachten! hahaha

Liefs, Melanie

En een beetje pushen

Groetjes,
M

Wij willen ook ‘ooit’ trouwen, maar pas als de kinderen iets groter zijn. Dan mogen ze in bruidsjurkje en mooi pakje de ringen geven. Dat lijkt mij ook erg romantisch en superleuk. Je hoort dan toch officieel echt bij elkaar en dat wil ik wel. Mijn vriend ook, maar bij ons gaat het nog wel even duren. Zeker 5 jaar denk ik?

Jammer dat je moet wachten, hihi, maar als ik Chris zo hoor, komt er echt wel dag, maar moet je gewoon geduld hebben!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Dat is ook heel erg leuk idd Rainbow… als de kids de ringen kunnen geven.
Dus een feestje bij jullie duurt nog wel even? hahahha!

Liefs, Melanie

Ik zou met je vader overleggen of hij niet even met Chris wil praten. Misschien zit er dan meer vaart in .
Ik heb Michel gewoon een keer op een avond zeer onromatisch gevraagd, na een paar borrels . hij zei ja en we hebben toen gelijk een datum geprikt. Ik heb de volgende ochtend gevraagd of hij het zeker wist en toen zijn ouders gebeld om te vragen of ik met hun zoon mocht trouwen. Toen naar mijn ouders gegaan en heeft hij om toestemming voor de grap gevraagd.

Succes met wachten.

Hahaha groentevrouw, dat is wel erg grappig… dat jij je man gevraagt heb,en hij jou ouders weer om toestemming hahaha :smiley:

Liefs, Melanie

Het schoot anders niet op. We zijn beide niet de meest romatische mensen van de wereld .
Ja je moet toch wat? binnen 4,5 maand waren we getrouwd.

@ Groentevrouw was het een grootste bruiloft of was dat ook onromantisch even naar het stadhuis??

Groetjes,

Michèle

Wij willen het allebei niet groots houden, lekker intiem, met familie waar we veel mee omgaan, en hele goede vrienden.
We willen het ook niet duur maken, wij gaan gewoon op een maandag ochtend even snel naar t gemeentehuis, en op vrijdag vieren we een leuk feestje met alles erop en eraan…

Liefs, Melanie