Ik boos ben?

Ja ik ben woest!!!, echt woest!!

Ik kreeg vanochtend een krabbel op hyves van een nichtje van Chris… met daarin gefeliciteerd met jullie zwangerschap… dus ik dacht HE?? hoe weet zij dat?
We wouden het voor fam. graag even stil houden omdat het zo pril is.
Nou ben ik er achter dat het broertje van Chris het verteld heeft aan zijn tantes…en tja dat maakt een rondje en gaat uiteindelijk de hele familie door.

Hierdoor was ik eigenlijk gedwongen om het mijn familie ook te vertellen omdat ze het anders via via moeten horen, en dat wil ik ook niet.

Ik heb Chris zn broertje ook wel gekrabbeld dat ik het niet netjes vind, en dat hij wist dat we het geheim wouden houden.
Want als het mis gaat, is het veeeeeeeeeel moeilijker om het je hele familie te vertellen dan dat niemand weet dat je zwanger bent/was.

Pffff… waarom moeten mensen nou altijd alles doorlullen??
Vindt het zooo stom!!

WOEST!!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Oh zo bekend meid. Ik lag in het ziekenhuis met de inleiding en dat hadden we ook stil gehouden alleen voor de opa’s en oma’s niet. Had mijn vaders vriendin het aan haar dochter verteld die prompt op me hyves zette is de baby er al het duurt zo lang nu. Mijn beste vriendin zag het en heeft me paswoord gevraagd en het meteen verwijderd. Ja me stiefmoeder wist niet dat het ‘geheim’ was.

Dus ik snap helemaal hoe je je voelt. En zo ie zo hoe vroeg je het ook wilt vertellen dat is aan jullie en niet aan hem.

Groetjes,

Michèle

Nou inderdaad, ben er net trouwens achter dat niet mn zwager maar mn schoonvader het verteld heeft… en juist hij moet als geen ander weten dat het aan ons is om het te vertellen en niet aan hem, hoe enthousiast je ook bent.

Ja hier ook bekend verhaal. Met luna hebben we het mijn ouders en de ouders van mark het verteld, mijn schoonvader heeft het toen (ik was toen 6 wkn) in de kroeg verteld. Resultaat: dat ze met mees tot 3 mnd hebben moeten wachten. Errug vervelend en hoogst irritant.

Gr Patries

Wat naar zeg, logisch dat je woest bent!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Inderdaad, erg vervelend! Dat was ook een reden voor mij om het hier pas na mijn echo te zeggen, omdat iedereen dit kan lezen. Mijn collega’s dus ook. Ik wilde liever even wachten. Het is echt vervelend als je dit soort leuke dingen niet zelf kunt vertellen om een moment dat JIJ dat wilt! Grrrr!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Super balen zeg… hier wist ook iedereen het al… maar dat had andere oorzaak.
Toch is dat niet leuk … want je heb hele ideeen in je hoofd hoe je het ga vertellen…

Persoonlijk vond ik het wel fijn dat de fam het wist toen het hier mis ging. Zo vond je toch meer/andere steun dan wanneer je dan zou vertellen ‘ik was zwanger maar het is mis gegaan’. En die steun heb je opdat moment toch echt nodig!

Nou idd miniboy.

Ik had ook al een heel leuk tshirtje gezien met op de voorkant " Straks speel ik niet meer in mn" en op de achterkand een bad “eendje” dus : Straks speel ik niet meer in mn “eendje”.

Maar ja die vlieger gaat niet meer op, Tjaa helaas…

He en dat was net een hartstikke leuk idee zeg! jammer, jammer, jammer!

Groetjes Rainbow, trotse mama

He zeker leuk, maar inderdaad die gaat nu niet meer op. Bedankt schoonpa.

Groetjes,

Michèle

irritant is dat he, maar weet je wat ik mij wel eens afvraag…Waarom trappen wij er allemaal toch steeds weer in. je verteld iets in vertrouwen aan iemand, zegt erbij dat je niet wilt dat het aan andere verteld word en toch… Eigenlijk weten we allemaal toch dat het gewoon niet goed kan gaan, tegen wie je het ook zegt??? Mensen kunnen gewoon niets voor zich houden, voor langere of korte tijd.
Bij mij zijn 3 zwangerschappen mis gegaan, bij de eerste wist niemand het, maar bij de andere twee hebben we het uiteindelijk verteld omdat ik naar het ziekenhuis moest. Ik ervaarde dat achteraf toch wel als fijn, want het blijkt toch ook wel dat mensen met je meeleven.

Lfs

Kan me heel goed voorstellen hoe kwaad je bent. Dit zijn toch dingen die je in vertrouwen verteld en waarvan je wilt dat de anderen het ook door jou te weten komen en niet via via. Heb je hem wel laten weten hoe kwaad je bent? Dat zou ik namelijk zeker doen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Nou wat dat betreft durf ik niet tegen mn schoonvader in te gaan.
Tegen mijn ouders wel, maar niet tegen mn schoonouders. Mn schoonmoeder heeft in de afgelopen 2jaar heel erg veel geflikt… door bv niet meer op haar EERSTE kleinzoon (Noah dus) ALLER EERSTE verjaardag te komen en zo kan ik uren doorgaan… vervelende situatie… maar ik durf niets tegen haar te zeggen, ik kan er gewoon niet tegen dat het mij niet lukt… misschien omdat het de ouders van chris zijn, maar tegen anderen lukt het me ook, waarom niet tegen hun!!

Pfff… nou jaaa… ik vertel helemaal niets meer tegen hun!

oh ja, dat is echt erg, ik heb zo’n moeder waar je beter niets tegen kunt vertellen. en als je het eens aan probeert te geven dan begrijpt ze het toch niet. Mijn schoonouders daarentegen staan wel open voor feedback, maar mijn moeder die denkt dat alleen haar eigen idee goed is, dat iemand er anders over kan denken, daar staat ze niet bij stil.
Het beste is inderdaad om helemaal niets meer te vertellen, pas als het kan is het vroeg genoeg. Maar leuk zijn dit soort dingen niet.

Lfs

Inderdaad Wieb, mijn schoonmoeder kan feedback heel slecht ontvangen, ook haar idee is het goede en niet anders.