.....ik blijkbaar zéér afschrikwekkend ben! haha!

Nee echt: het is nu al een aantal keren gebeurd dat ik denk: kom, laat ik eens kijken of er iemand is om mee te chatten.
Regelmatig ben ik dan alleen (snik ) maar het is de laatste tijd dus ook een paar keer gebeurd dat er NOG iemand in de chat zat. Ha, leuk! Dacht ik dan.
Maar wat gebeurd er nou elke keer?
Ze loggen na een minuut of twee al uit!!!
Gezellig!!!
Ben ik nou zo “angstaanjagend” ? (hahaha!)
Vind het wel jammer hoor…
Het zijn trouwens altijd “onbekenden” hoor. Jullie kennen de naam Bieb wel,toch?
Maarre…kunnen we anders niet eens een vaste tijd afspreken ofzo? Of zou dat niet werken?
Ik hoor het wel!

Groetjes, Bianca

Gewijzigd door - Bieb op 08 Nov 2003 15:29:09

hoi Biep.
Nou het ligt vast niet aan jou hoor!Maar ik heb dat ook wel een beetje.Soms log ik in op de chat en dan is er nog iemand en die begint dan dus te chatten.Maar ik heb altijd!!! dat dan net Iris wakker wordt of dat de telefoon gaat ofzo.En dan moet ik het dus weer afkappen en dat vindt ik altijd zo lullig.
Ik ga dus expres niet meer op de chat kijken!Maar inderdaad als er bekenden zouden zijn dan zou ik ook wel komen.Wat dacht je van maandagavond tussen 20 uur en 20.30?
Groetjes Eljada
P.s hoe is het met je knie?

Nou Bieb, het was de laatste keer gezellie.
Maare, jij was degene die afhaakte
Dus… ben ik dan zo vreselijk

Als het lukt ben ik er maandagavond

Groetjes Mim

Oooh…valse beschuldigingen hier!
Mim, jij haakte af want je ging Lucas in bed leggen (ofzoiets) Hij had die avond gespuugd, weet je nog??
Maarre…als ik tijd heb ben ik er maandag hoor!

Groetjes, Bieb

Nee, jij moest echt weg, je moest nog mailen
Dan hebben we misschien al wel 2 keer gechat!

Groetjes Mim

Jemig, dan ben ik nu al de tel kwijt??
Ik dacht echt dat ik alleen gechat had toen Lucas ziek was en dat je die keer bedoelde.
Ach ja, ouderdom komt met gebreken, hè
Ben ook al weer 28, haha!
Vooruit: ik geef je het voordeel van de twijfel, haha

Wie weet tot morgenavond dan!

Groetjes, Bianca